• scottishwife

Secret Box...men jag är inte nöjd med min kropp

jag skulle vilja ge min m2b en secret box men jag är inte riktigt nöjd med min kropp som den ser ut nu. frågan är kommer han att uppskatta den ändå eller ska jag vänta och kanske göra det till 1-årig bröllopspresent istället och försöka få fason på kroppen till dess.

har ju läst i så många trådar att de flesta makarna brukar uppskatta presenten.

någon annan som inte gillar sin kropp men ändå tog steget och gjorde det. jag vet att ni inte får göra reklam men någon som kan tipsa om en fotograf som ni kände er trygga med (i sthlm)och vad kostar det ungefär

tacksam för svar

• Svar på tråden Secret Box...men jag är inte nöjd med min kropp
  • scottishwife

jagärsåkär
    behöver nog kanske inte gå ned i vikt utan mer få bort fladdret på magen som kom efter graviditet. innan jag blev med barn var jag lite för smal 173 cm och 59 kg, bästa vikten är runt 62-63 kg för mig men nu är den 68 kg vilket inte är problemet utan mer fladdret som sagt.

får väl försöka med sit ups på kvällarna men det känns så fjantigt :) hinner inte till gymet eftersom jag för tillfället är ensam med vår son och måste hämta på dagis efter jobbet. m2b bor i england och det gör vi med men jag är hemma i sverige och jobbar i ett år innan vi flyttar tillbaka.

• scottishwife

ni som har gjort det, fixade ni hår och make up själva

• scottishwife

puffar igen

tips på fotografer i sthlm

har försökt kolla andra trådar men hittar inget

• MrsPink

JAg hade timat in så jag gjorde min brudkonsultation( sminkades helt) samma dag så jag var finsminkad och hårt fixade jag själv( utsläppt).

Jag e inte heller helt nöjd med mig själv, en massa bristningar på magen och en hel del "fladder" efter en graviditet. Men jag gjorde det iaf och maken blev sååå nöjd och tyckte jag var så himla fin

I denna tråd skriver jag lite om fotografen och så :www.brollopstorget.se/Forum-1-25/m2386389.html

Lycka till

• catbride

Jag var och gjorde min "secret box" förra veckan, fick skivan med bilderna dagen efter och boxen kommer att vara klar ca 1 vecka efter jag bestämt bilder. Jag tycker absolut inte om min kropp, men bilderna blev såååå fina!! En riktig självförtroende-boost!!! Urskoj!!! "Min" fotograf är tyvärr borta den här veckan, men hon kan säkert fixa en box innan ditt bröllop. Maila henne - hon har svarat på mina mail idag - trots att hon e bortrest.
    länk till hennes hemsida:
    www.ozdeleau.com
    Åsa heter hon och hon e en jättetrevlig, ung tjej!
    Lycka till!!

• catbride

Det kostade förresten 1600:- för en box med 16 bilder - helt ok tycker jag...

• scottishwife

tack alla
    nu har jag gjort slag i saken, jag ringde vår fotograf som ska fota oss på bröllopsdagen. tittade på hennes hemsida och hon gör secret box så jag ringde henne alldeles nyss.

hon kunde klämma in mig måndagen innan bröllopet så vi hoppas på att hon hinner fixa till bröllopsdagen. annars får han väl vänta ngn vecka men det vore ju kul om hon kunde få till det. underbara människa säger jag bara.

tur att ni tjejer på bt finns

• A:s wife

Millis2
    jag är lite som du... har lite för mycket "häng", även om jag inte är överviktig. och jag är inte 100% nöjd med min kropp.
    men jag vågade göra en secret box! och jag är idag så oootroligt glad och nöjd för det! (för att inte tala om vad min man är!)
    jag ringde runt lite till olika fotografer för att "känna på" personen, och det slutade med en fotograf som jag blev så himla nöjd med! det klaffade direkt! =)
    hon heter Malin Mauritsen och håller främst till norr om sthlm där hon bor, men jag tror att hon tar sej till andra platser om man vill det. (www.mauritsen.se)

om jag vore du skulle jag höra mej för med lite olika fotografer för att se hur det känns.
    de allra flesta fotografer är ju otrolgt duktiga på att leka med ljus och vinklar för att hitta det bästa på din kropp (och för att inte visa det som är mindre bra, om du har något sånt).

jag kan bara starkt rekommendera att du tar foton nu, precis som du är och ser ut, utan att vänta! du kommer inte att ångra dej. och din man kommer att älska det!
    lycka till!

• A:s wife

just det, jag betalade 1900spänn för plåtning och foton, och det gick att beställa extra bilder ifall man ville ha fler... :)

• maria.j.

Hej!

Gjorde min hos Jenny Jansson www.do4u.se hon har själv några extra kilon och bilderna blev över förväntan, hon visste precis i vilka vinklar de skulle tas för att bli bra. Rekommenderas.

• lindza

Jag var inte helt nöjd med min kropp då jag gjorde boxen men jag fick en kick under tiden jag fotades och fick en helt ny inställning och syn på min kropp efteråt. Tror det var mycket tack vare fotografen som jag trivdes med och som fick mig att slappna av och känna mig fin/sexig. Beroende på hur min m2b reagerar på presenten så funderar jag på att ge en även i 1 års present men med en annan stil. Den jag tagit nu har bröllopstema.

• scottishwife

jag tycker att det är så roligt att höra alla era historier och framförallt att självförtroendet får sig en puff. ibland kan vi nog behöva det.

känner mig lite nervös inför att behöva stå halvnaken framför en människa jag inte känner men som ni har berättat så har fotograferna fått er att slappna av

• Bruden blå

Nä, jag tycker inte att du skall vänta till 1årsdagen.
    Om du inte har (som du säger) fått fason på din kropp till bröllopet så kommer du inte ha fått fason på den till 1 årsdagen.
    Sätt inte som mål för dig själv att få fason på¨kroppen, sätt istället som mål att känna dig snygg och nöjd med dig själv.
    En bra fotograf kan locka fram det snygga i dig och dina bra känslor för din egen kropp. Så gör en secretbox nu, kanske kan det stärka dina känslor för dig själv.

• Michaela75

Finns det i skåne oxå?? malmö eller lund eller hbg eller ja där runt om...

• scottishwife

michaela75
    jag har tyvärr ingen aning men det måste det ju finnas. surfa runt lite på nätet, sök på google fotograf skåne eller en stad och sen secret box. vår fotograf som vi har till bröllopet hade det på sin hemsida så om ni redan har bestämt fotograf kolla med henne/honom

Svar på tråden Secret Box...men jag är inte nöjd med min kropp