• dagdrömmare

morgongåva:50 saker jag älskar hos min livande man, hur skriva det?

Fick tips här på BT om att man kan göra en lista på saker man älskar med sin blivande och skriva det fint som en del av morgongåvan.

har nu 50 saker men vill nu ha tips på hur ja kan göra det fint är bara en vecka kvar nu.

En ide är att ta ett foto på oss och skriva det svagt över hela fotot på nått sett.

• Svar på tråden morgongåva:50 saker jag älskar hos min livande man, hur skriva det?
  • Lady o Lufsen

OM du vill göra ett foto så är mitt förslag att du köper en "pass- par- tout"- en pappersram till fotot, som du skriver dom 50 (eller fler) anledningarna på...Vet du vad jag menar..?

• Gerda

Du kan få den effekten fint på photoshop - antingen att texten framhävs på fotot där motivet (er två) är svagare eller tvärtom som du sa.

Eftersom jag tycker att det då är de 50 anledningarna som ska framhävas så borde de markeras mer än fotot på er (som jag ser det "härinne" *knackar på skallen* )

• dagdrömmare

hade för mig att funktionen fanns i photoshop, vet du hur? vad kallas kommandot?

• Gerda

Åh, har tyvärr inte photoshop hemma på nån av datorerna just nu. Men kanske nån annan här kan kommandon?

Jag måste nämligen ha prgrammet framför mig och fixa själv för att göra det.

Det finns bra tutorials att googla på eller om nån annan snäll BT:are kan hjälpa dig, som inte måste ha ett program för att kunna förklara

Svar på tråden morgongåva:50 saker jag älskar hos min livande man, hur skriva det?