• 10augusti07

Typiskt!

JAg hade hemskt gärna velat skicka in vårt bröllop till den här specialen aftonbladet har på sin sajt. Men jag läste nu att man kan skicka in sitt bröllop fram tills den 5:e augusti. Det roliga är nämligen att jag och min m2b träffades via aftonbladet, vi chattade för 8 år sen i ett av deras chattrum. Så jag tyckte det kunde vara en kul grej =) Vi gifter oss ju den 10:e augusti. Typiskt!

• Svar på tråden Typiskt!
  • tindra!

Nej vad tråkigt.
    Men skriv in iallafall man tycker ju att de borde tycke att det skulle vara kul, speciellt när det var dom som var "amor"

• Bridetobee

Men det verkar ju inte handla om par som gifter sig i år utan som gift sig tidigare år om jag fattar rätt. "Firar bröllopsdag" och sen ska man skriva hur många år man varit gifta.

• 10augusti07

Bridetobee
    Det är både folk som gift sig i år, sen nu så såg jag de som vart gifta några år som firar och så. Sen har de ju förlovning också.
    tindra!
    Kanske ska maila och fråga? Jag såg en sån artikel tidigare nämligen. för några år sen.

• frugan.carlsson

tycker du ska maila man kan juh alltid testa :)

• 10augusti07

Hej hej! en liten uppdatering vad som händer. De vill gärna skriva om oss! Fick ett mail från en tjej precis, som ska ringa mig imorgon. Spännande!!!!!

• Liinda_e

åh vad spännande! du får uppdatera vidare så vi får höra hur det går.

Svar på tråden Typiskt!