• tulpanflickan

hippa till helgen

nån mer som väntar på hippa frammåt helgen??

• Svar på tråden hippa till helgen
  • 11 augusti

Inte direkt, det blir svensexa på lördag.
    Blir gaaalen av att vänta på möhippan. Fick ett brev i början av förra veckan där det stod att en väska skulle vara packad och klar med specifika saker senast den 14/7, och sedan bara "på återseende". Inte har det hänt något än inte. Det går en på nerverna att bara få vänta. Vill ha det bortgjort så att jag kan koncentrera mig på bröllopet. Jobbar denna veckan ut, så det blir väl den 28/7 eller 4/8. Tyvärr. Hade gärna sett att det redan var gjort.

• tulpanflickan

11 augusti
    dom kanske tar dej på lördag oxå då?? *S* jag har oxå väntat länge de är bara 2 veckor kvar så de blir nu i helgen nästa helg ska jag åka till tyskland

• 11 augusti

Tvivlar på att de tar mig på lördag då jag ska "starta" m2b:s svensexa. Hoppas kan man ju alltid. Det vore underbart om det blev av!

• tulpanflickan

jo de är sant helgerna rullar på rätt snabbt

• 11 augusti

Hoppas att du får en rolig hippa, du får berätta för oss ohippade - så att vi får något att se fram emot!

• plopp83

Jag tror att jag blir hippad på lördag hihi

• tulpanflickan

plopp83

börjar det närma sig eller??

• Giiirly

Gifter mig den 11 aug o väntar som en tok. Har iaf inte fått några vibbar av när det kan bli av. Sambons sexa va för över en månad sen, nu e det bara lilla jag kvar :)
    hade också velat få brev el liknande, o hitta på något m fart o fläkt. Tror dock det blir spa eller något lugnt!

Svar på tråden hippa till helgen