• Gabbies

Nu är även jag gift!

Efter att ha hängt här i nästan 2 års tid så hr även jag blivit fru. Vi hade en underbar dag igår (14/7). När vi vaknade så var det strålande sol och klarblå himmel, detta höll i sig hela förmiddagen och eftermiddagen vilket var helt underbart. Det hela började med att jag 8.15 begav mig till frisören för att bli sminkad och fin i håret. Med mig hade jag våran underbara fotograf, mkt bilder blev det. Det tog ca 2 timmar att fixa håret och därefter var det dags för lite lunch. Jag fick faktiskt i mig ganska mycket av min tonfisksallad, jag trodde att jag inte skulle kunna få i mig en endaste bit. Efter det sminkades jag och det tog ca 45 minuter och sist men inte minst var det dags för påklädning. Jag kände mig så underbart vacker att jag nästan började gråta. Sedan kom min numera man för att vi skulle åka ut o fotas vid vattnet, allt gick jättebra. Och efter det bar det av till kyrkan, vi var lite tidiga dit så det vart en stunds väntan men det var bara skönt. Sedan var det dags, jag ställde mig med pappa i entrén till kyrkan och kyrkklockorna började ringa då höll jag på att flippa ur helt och hållet, då kom alla nervositet på en gång, jag hade varit rätt lugn under dagen. Sedan började ingångsmarchen och det var bara att gå in, kommer inte ihåg någonting av det. Sedan skulle solisten sjunga och jag tyckte att låten var väldigt lång, allting gick i slowmotion men när vi närmade oss slutet av gudstjänsten så hade allt gått för fort istället, då ville man göra om allt. Efter lite mingel, grattis och massor med foton utanför kyrkan bar det av till festlokalen där min pappa välkomnade med brudskål och presenterade oss som herr och fru H.
    Sedan var det dags för middag och allt var perfekt, serveringen var helt underbar, maten var jättegod och allt flöt på jättebra.
    Efter middagen kom vår DJ och spelade men många satte sig då utomhus men musiken hördes ju ut dit också. Nästan alla tjejer var kvar inne och dansade. Vi hade en helt underbar dag och kväll, stort tack till alla som gjorde denna dag till den underbaraste i våra liv!

Bilder: www.lindathorngren.fotosidan.se/viewpf.htm

• Svar på tråden Nu är även jag gift!
  • Fru Henrik

Vilken underbar klänning! Urtjusigt alltihop!

Grattis, och LYCKA TILL!!!

• bridesilly

GRATTIS

Tjusig klänning Va underbart med så mycket bilder från eran dag att titta på å minnas tillbak

• helenekl

Grattis Fru Gabbies!!!

Ni är helt underbart vackra på bilderna, det syns att dagen var underbar!

KRAM

• Mirranda

Stort grattis! Du var jätte fin! :)

• junibrud2006

Grattis fru Gabbies! Lycka till med allt. Ni var hur fina som helst.

• Gudinnan

Grattis, ni var underbart vackra!! Superfin brudbukett också.

• Augustibrud 2008

Gabbies,

grattis, så fina ni var!

Läcker tårta...var beställde ni den?

• A n n i s e n  25/8-07

Grattis, jätte tjusigt, gillar verkligen din klänning

• Gabbies

Tack till alla för grattis och kompilmanger! Vad gulliga ni är :)

Augustibrud 2008: Vi köpte den från malmens i västerås

• sommarflickan

Hej! fina ni vaaar! underbara björnar vid tårtan, tror att det är Mirandanallar va...!? Vart ahr du fått tag på dom?!

• Gudinnan

Gabbies - vilka gjorde buketten? :)

• jagärsåkär

Grattis!

kanonfina trycksaker! (festhäftet var det nog jag såg, superfint!!) och underbar tårta. Det syns att du hängt massor på BT, det var så många läckra detaljer!

• skrulla

Grattis!!
    såfina ni är ! :)

• Gabbies

Tack till alla!

Sommarflickan: Japp det är Miranda nallar, vi hade det som tema. :) Vi köpte dom från en kompis som köpt den i England men ångrat sig. Men jag vet att det finns massor om man söker på tatty teddy på ebay.

Gudinnan: Vi köpte blommorna hos åsby floristen i hallsta.

Jagärsåkär: Ett extra tack till dig! det värmde mycket att du uppmärksammade och gillade trycksakerna, jag har lagt ner mkt tid på det (har gjort allt själv) men ingen av gästerna uppmärksammade det..

Åter igen ett stort tack till alla!

• Gudinnan

Gabbies - åhhh kanon, vi ska också ha våra blommor därifrån. Var det Ulrika som band den?

Svar på tråden Nu är även jag gift!