present till tärna???
vad ska jag ge min brudtärna i present?? inte nåt smycke...
vad ska jag ge min brudtärna i present?? inte nåt smycke...
Har hon någon hobby eller intresse?
Ansiktsbehandling?
Massage?
Gott vin?
Flyga luftballong
finns miljoner saker som man kan ge som inte är smycken
det ska vara nån sak.. hon är min bästa vän och har kännt henna hela mitt liv, hon ska snart bli mamma (efter bröllopet)...
Då vet du antagligen vad hon gillar och inte gillar.
En fin ram då med kort på dig och henne från bröllopet?
Köp ingen bebisgrej, det kan du göra sen. Det är roligare om hon får något till sig själv
det är det jag hade tänkt.. köpa nåt till henne.. och även fast jag har kännt henne hela livet så vill jag ha ideer..därför jag frågar här..
tycker sånt här är jättesvårt.. vill ge henne nåt på bröllopsdagen..
Om hon skulle ha fyllt år, vad hade du köpt då?
i vanliga fall hade vi tagit med varandra ut på en rejäl fylla.. hihi men nu är ju båda gravida..
hej! kanske ni kan gå på en konsert eller tiater eller något liknande?
köpa en bra bok mysig pläd? om du gillar att pyssla kanske du kan pyssla ett album till henne med bilder på er två =)du och hon kanske kan lyxa till det och gå på en middag?=)
våra tärnor kommer att få en delikatesskorg från italienska martina samt en flaska italienskt vin då vår bröllopsresa går till italien!
vi kommer bara att träffas under veckan då jag gifter mig sen kommer det att dröja ett tag innan vi ses..så tyvärr så går teater, eller nåt sånt bort..
okej!!! men du kanske kan göra en korg med härliga grejer i =) som ex bad bomb massage olja bad kulor en härlig krops loution en bra bok/tidning lyxig chokladbit eller annat.. te kaffe? efter som hon är grevid så är det väll ingen ide´att lägga ner vin!... ostar mm för sånt ska hon ju inte äta?!
gizmolarson:
Som blivande mamma kan jag säga vad JAG gärna skulle vilja ha, ett presentkort på en ordentlig massage efter att bebisen kommit! :D
Det är hade jag velat ha när jag var gravid:
* Ansiktsbehandling (gärna ink ögonbrynsplock plus färg av bryn och fransar)
* Massage
* Manikyr
* FOTVÅRD!!! (det är svårt att nå när man har en mage i vägen och är det något som inte prioriteras när barnet kommit så är det en själv....)
* en korg med spasaker såsom mask, fuktgivande kräm etc
* biobiljetter (plus barnvakt när barnet är fött!!!!)
* prenumeration på "Vi föräldrar"....
* Anna & Hugos barnmatsbok - den är jättebra, jag lagade jättemycket mat därifrån när mina var små. Recepten är sådana att man lagar samma mat till hela familjen - vissa recept fick jag säga ifrån på skarpen till min man (eller den som matade) att INTE äta upp barnens mat *s*
* Choklad......provning kanske är lite roligare än bara choklad