• mirimax

Nu är jag FRU

Ja nu äntligen kan jag titulera mig som fru Känns alldeles underbart och vi hade en galet bra dag och kväll... o natt

Kika gärna på vår hemsida om ni vill, jag uppdaterar den eftersom med kort och mer berättelser om och ikring bröllopet.

Att gifta mig var det bästa jag gjort näst efter att ha fått barn.

• Svar på tråden Nu är jag FRU
  • MissLovely

Grattis till er båda!! Och lycka till med allt, ni var vackra båda två ;)

Ja undrar bara vem som målade det fina poträttet??

Blev dagen som ni hade planerat?

• mirimax

Tack, ja dagen var helt underbar..förutom att jag vaknade med magsjuka, men det vart bättre innan vigseln och jag piggnade till och vart bättre o bättre under dagen så det slutade lyckat iaf

Det är min mans syster som målat porträttet och det har hon gjort i smyg utan att vi har vetat om det.

Hon fixade min make och mitt hår och under en provomgåns så fotade hon mig massor antagligen då för det här fast jag inte visste det och så fotade hon maken när han var och provade sina kläder Så det var än underbar överaskning och en underbar present.

• MissLovely

Ja verkligen, vilket minne :) Hon var väldigt duktig kan jag säga :) var gifte ni er?

• Vidalila

så vackra ni var! får jag fråga var ni köpt tärnans klänning? ;)

• mirimax

Brud200708 - Vi gifte oss i Olaus Petri kyrka i Örebro

Vidalila - Tack Den är köpt på en liten butik i Örebro som jag just nu inte kommer ihåg vad den heter

• Vidalila

aha!

om du kommer på det en regnig dag så berätta det gärna! precis en sån jag behöver nämligen! just nu förstår jag ju om du har liiiiite annat att tänka på! ;)

• mirimax

Vidalila - Jag ska på stan imorgon och jag lovar att försöka komma ihåg att kika vad butiken heter. Vi var jättenöjda med klänningen och hittade den av en slump. Den var inte dyr heller, tror den kostade 400:-

• Vidalila

oj vad billigt!!

det är ju värt en resa till örebro!! (bor i malmö, så det är en bit)

• mirimax

Oj, ja det är ju absolut en bit. Jag kan iaf kika in om du vill för att se om de har några kvar. Vad ska det isf vara för storlek?

• Vidalila

en stl 38 och en i stl 40 tror jag. Finns de i andra färger?

Svar på tråden Nu är jag FRU