• bröllopsängeln

Bröllopsängelns dag i bilder 26.05.07

www.flickr.com/photos/9872214@N08/

En underbar dag om ni väljer mappen bröllop och sen slideshow får ni se bilder från bröllopet...även förberedelser och detaljer finns inslängt lite huller om buller...information till varje bild finns också.

• Svar på tråden Bröllopsängelns dag i bilder 26.05.07
  • Heleneli

Oj! Vilka härliga bilder!! Vad fina ni var! Gillar stämpeln jättemycket! :D Och Din bukett...

STORT GRATTIS!

• bröllopsängeln

Tack så mycket!! Ja dagen var helt underbar och särskilt nu när det gått ett tag och man hunnit smälta allt.
    hihi ja vi gillade också stämpeln -vill använda den hela tiden;)Blommorna var en positiv överraskning vi hade lämnat in en bild på ungefär hur vi ville ha men den blev nog snyggare än vi räknat med faktiskt

• gelica sep-07

Ett stort GRATTIS!!!
    Det var verkligen jättevackra bilder!
    Ni också naturligtvis

Jag undrar vart ni fick tag i placeringspåsarna? dom va verkligen jättesöta!

• bröllopsängeln

Tusen tack!!!Påsarna är köpta på panduro, färdigutskurna!! vill man kan man ju köpa en som mall och skära ut men vi var lite pysseltrötta efter allt annat pyssel så vi köpte påsarna och limmade ihop dem och knöt band och skrev namnen på. Det var en detalj som många av gästerna kommenterade och tyckte var lite ovanligt så det var kul Roligt att du gillade dem.

• gelica sep-07

tack så jättemycket!
    har funderat o funderat på vad man ska ha ha dom små gåvorna i o när jag såg dina blev jag så fimla glad!

• Mirranda

varför kan jag inte se? :(

• Ladye

gud vad koolt med grodan=) me like
    och vad har du fått tag på de undersköna skorna?

• gelica sep-07

ta o kopiera hela länken o klistra in i adressfältet, så ska det funka, så gjorde jag

• marranmi

jag kan heller inte se, får bara upp en massa bilder som inte verkar ha nån mening för det här... och när jag klickar på det höger om / får jag bara upp outlocken...

• marranmi

ahh, man får kopiera hela det där alltså... *poletten trilla ner*

• bröllopsängeln

Åh vad roligt att kunna ge tips och hjälpa andra komma på idéer!!

Skorna är köpta på din sko tidigt i våras så de är nog tyvärr slut nu:(

Jo länken knasar lite grann men som sagt kopiera med ctrl + c och klistra in med ctrl + v i adressraden så ska det funka:)

Ja jag älskar grodbilden..jag fick iden när jag var inne i en presentaffär och såg grodorna och så försökte jag förklara för fotografen hur jag tänkte mig det hela:)

• Lina Pe

Vilka härliga bilder! Ni var verkligen jättefina och lyckliga ut. Jag älskar verkligen din bukett. Ni måste vara nöjd med er fotograf. Fina detaljer och kul idé med grodbilden. Den är det nog många som kommer att stjäla. Får jag?

• bröllopsängeln

Åh tack! Så roligt att höra!! Ja nu är jag ju redan fotad med grodan så det är bara att ta idén, varsågod.

Svar på tråden Bröllopsängelns dag i bilder 26.05.07