Morgongåva till maken
Är det någon som ska ge en morgongåva till sin make? Jag har faktiskt funderat på att ge min man en, kanske en häftig upplevelse eftersom han inte använder smycken och redan har ett gäng klockor.
Är det någon som ska ge en morgongåva till sin make? Jag har faktiskt funderat på att ge min man en, kanske en häftig upplevelse eftersom han inte använder smycken och redan har ett gäng klockor.
Jag ska ge min blivande en jakt och fiskekniv där jag har graverat in våra namn och vigseldatum. Kanske inte låter så romantiskt men jag vet att han vill ha en sådan kniv :)
är ju bättre att köpa något som han vill ha än bara för sakens skull. min m2b har sagt att han skulle vilja prova flyga helikopter eller ett plan så jag hade tänkt att han skulle få det. han ska få ett fickur men det är till bröllopet
Det låter som en KANONBRA ide`!! Tror det kommer uppskattas och bli ihågkommet för evigt! :)
Jag ska bla ge min ett dubbelt medborgarskap (svenskt/finskt).
Min älskling fick en jag älskar dig bok, det gjorde honom jätterörd.
både jag och min man skippade morgongåvor.
vi hade ju redan fått det finast man kan ge nån, vi hade ju fått varann på riktigt.
en otrolig känsla att vakna upp tillsammans för första gång som man och hustru
Jag har hyrt en vinrad i en champagnegård till honom. Vi gillar champagne och har bestämt att vår första bröllopsdag skall firas i Epernya- då kan han hälsa på sina druvor
Hela bröllopet blir vår present. Jag kommer ge ett kärleksbbrev på morgonen där jag skriver om min kärlek = inga morgongåvor - jag har undanbett mig min också för jag tycker det räcker med ringen och som sagt bröllopet.
Ja jag har valt att köpa morgongåva...
Jag har satt ihop 12 kuvert, 1 för varje månadsdag det första året tillsammans. I den olika kuverten finns det olika saker, skattkarta för present att finna i lägenheten, utflykter mm.
Först får han ett paket på själva bröllopsdagen (jag vet attvara dagen efter) med en klocka. Min det ska M2B vill inte ha en vigselring så då tänkte jag att då kan han ju få en klocka istället som han har önskat sig i typ 5 år. Ingravering på baksidan.
Sedan blir det som sagt kuverten...12 st!
Behöver inte vara så dyra!
1. Var sin ny morgonrock (blå och rosa)
2. Favoritfrukosten serveras (amerikanska pannkakor med lönnsirap, juice, bacon och ägg).
3. Bröllopsalbum färdigt (min M2B gillar inte sånt pyssel men älskar när det är färdigt).
4. Jag gör 3-rätters middag till oss hemma
5. Jag kommer till ditt jobb och tar ut dig på lunch-dejt.
6. Tur med god middag till typ gullholmen 7. osv....
Jag vill ge honom en Secret box.. Förut ville han inte ha det.. Men nu så säger han att "det vore trevligt ".. hehe
Jag gav min man en secret box o faktum är att varken jag eller han hade en koll på vad det var förrän jag hörde att det ingick i priset på fotograferingen :p
jag har oxå tänkt på secret box men jag är inte så glad i min kropp för tillfället, hade det varit för några år sen innan jag fick barn så hade det varit ok men nu känns det inte rätt.
novemberbrud07, det låter jättekul med dina kuvert. får väl se om jag komma på ngt. för tillfället bor vi på skilda håll, jag här i sverige och han i england. jag är hemma och jobbar fram till jul sen flyttar jag tillbaka. är ju roligare att ge kuverten samma datum varje månbad men lite svårt om vi inte är på samma ställe
vi får väl se vad det blir, är så himla bra med BT för jag får massor av bra tips och ideer
jag har funderat på en tatuering,,,han har surrat om att göra en i 3 år