• hösttoastmaster

möhippa, spela in cd i Örebro

Tänkte höra om det är nån som vet om det finns nåt ställe i Örebro, där man kan låta den blivande bruden få sjunga in en låt, spela in en cd, på sin möhippa? Skulle vara så kul! Vad kan det tänkas kosta??

• Svar på tråden möhippa, spela in cd i Örebro
  • hösttoastmaster

Det är ingen som vet, eller?

• hösttoastmaster

Åh, tack, vad snällt!!

• hösttoastmaster

Nu har jag hört med dem, men det var redan upptaget den dagen vi tänkt. Någon som har något annat tips?

• Plura

Hösttoastmaster Jag fick ett tips här på forumet om en bra sida med massor av aktiviteter www.hittaaktivitet.se där fanns det två företag som spelade in CD i Örebro. Tror dock att ett av dem var det som du sa var bokat. Men kolla med det andra..

• hösttoastmaster

Tack, vad snällt, vilken hjälp man får! Ja det ena stället var ju samma som jag redan kollat upp. Upptaget. Det andra fungerar inte hemsidan, men jag tar och mailar direkt! Tack igen.

• Plura

Alltid kul att hjälpa till ifall man kan.
    Konstigt att du inte kom in på deras sida det gjorde jag, men det kansek var något tillfälligt fel hos dem. Det stod i alla fall lite om priser och upplägg under Events där,kanske kan vara bra att veta.
    Vad har ni tänkt för låt? Nyfiken ;)

• hösttoastmaster

Nu testade jag idag igen, att komma in på deras sida, och nu gick det bättre! Har som sagt mailat, och väntar på svar om det finns tid o plats på planerat datum. Låt...hmm...vet faktist inte än, många kör "Tommy" (alt.namn) tycker om mig, har jag hört... Nån som har bra förslag, om det nu skulle bli aktuellt?

Svar på tråden möhippa, spela in cd i Örebro