• wife 2 be - been wife

Hemskaste möhippe-outfiten!!

Helt ovetande åkte jag igår på min TREDJE!!!! möhippa. Med gänget som jag redan varit ute med en gång innan. Den första var tydligen bara för att "lugna ner mig lite", sade de igår. Ack så blåst jag blev. hur som helst hade de i alla fall bytt ut outfiten ifrån min förra hippa då jag bar våtdräkt hela kvällen, till något luftigare som det kallade det. Det visade sig vara en helt transparent sopsäck. Med LITE, ytterst lite svarta fransar som var meningen skulle täcka mina mest vitala delar vilket de INTE gjorde. De var ju sååå snälla så jag fick behålla trosor och bh på...Vill påpeka att jag är ganska kurvig!. Denna utstyrsel fick jag bära mitt inne i centrala Göteborg. Jag fick stå och sjunga i megafon i denna på bältesspännarparken. Det var tur att det fanns att dricka och att jag fick behålla solglasögonen på!!! Det var bara att gilla läget....

Vad har ni fått bära? Kan någon varit värre klädd???

• Svar på tråden Hemskaste möhippe-outfiten!!
  • maljor

Förstår inte meningen med att skämma ut bruden sådär.
    Såg flera möhippegäng i helgen och det var många som var utklädda. Sa då att det där skulle jag vägra eftersom jag är väldigt blyg av mig och verkligen hatar såna där pinsamheter. Och skulle nån hitta på nått sånt så skulle jag låsa in mig på toaletten och inte komma ut igen.
    Fick som svar från svärmor att det var minsann bara att göra som andra säger åt en och att man faktiskt inte har nått att säga till om.
    Men vad f-n är meningen med det där? Att polarna ska få skratta åt en?

• midnattråder

maljor

elelr sägr dom så för att försöka skrämmas.

jag har hört att jag inte ska få nån möhippa bara för att jag sagt ifrån att jag inte vill bli utspökat och göra massa uppdrag jag tycker inte det är speciellt kul, jag gillar inte sånna saker. jag har aldrig sagt jag inte vill ha nån möhippa de finns väl andra saker man kan göra ist.
    komemr bli besviken om jag inte får nån,
    men man vet aldrig dom kanske säger så för att jag ska tro dom inte ska hitta på nåt

• maljor

midnattråder

inte svärmor inte. Det är hennes åsikt för att hon tycker att det är roligt när andra blir utskämda =/

• midnattråder

usch jag skulle bli jätte ledsen

• maljor

mmm... känns som att det inte är för min skull det ordnas om det är så. Har uttryckligen sagt vad jag tycker så...

Men men, om jag får nån möhippa så hoppas jag att det är min kompis som fixar den

• wife 2 be - been wife

Men nu var frågan hur har ni blivit utklädda. Var inte ute efter några sympatier. Ville bara veta hur ni andra sett ut

• maljor

Ber så hemskt mycket om ursäkt då men då kanske du skulle ha skrivit att det BARA gällde att berätta vad man haft på sig och att man inte fick uttrycka sin åsikt över sånt... bara ett litet tips...

• wife 2 be - been wife

Sluta be om ursäkt ,ingen fara e skedd

• mrztigger

jag hade ne tröja där det stod
    :ikväll vill jag ha k*k

på baksidan stod det : för min blivande fru är lesbisk

det var ne rosa t:shirt. till dt hade jag en rosa knälång kjol, en rosa boa runt midjan samt en silverperuk med rosa tiara och en silverspö...

rätt ok

• brud  nästa år

Jag skulle blivit så himla sårad om mina vänner tog på mig en genomskinlig plstsäck har väldigt svårt att ens visa mig i baddräkt på stranden.

• Coloratura

Jag blev hippad igår!
    Hade på mig en sexy nurse oufit med enorma lösbröst. Såg helt sjukt ut! Men det var en fantasisk dag, de släpade runt mig överallt :) Massa aktiviteter och överraskningar. Vande mig nästan lite vid rollen efter ett par timmar!
    Man får ju tänka att det endast är en dag i livet man gör nåt sånt här :)
    Blir så glad att jag har såna underbara vänner. Helt underbar dag!!!

• wife 2 be - been wife

mizztigger

Haha den var bra

• littlepixiegrl - Mrs B

Jag fick på mig för korta pyjamasbyxor, miniliten tyllballerinakjol, rosa slöja, stor knallgul skjorta (skulle dessutom spruta vatten på allt gult jag såg!) och ett trollspö. Jag hade jätteroligt!!! :)

• maochjo

Jag fick en rosa klänning, grisöron,knorr och tryne.....
    Vill bara tillägga att jag avskyr rosa....öronen, tryne och knorr helt ok, men knall rosa klänning ;)

• mrztigger

jag trodde inte jag skulle gilla att vara utklädd och fjanta mig p åstan men det var helt ok... lite ågren hade jag ett tag men sen gick det över, alla vet vad det handlar om och eftersom alla i mitt sällskap var den svarta maffian, dvs alla var svartklädda i kostym så synteas det att jag var i grupp.. det är lite roligare så.

men... vissa vill vdrkligen inte vara utklädd och det kan jujh förstöra en hel dag!!

• wife 2 be - been wife

vill höra om mer outfits

• wife 2 be - been wife

*puff*...igen

Svar på tråden Hemskaste möhippe-outfiten!!