• carina6 nu gift

vilken möhippa :-)

Jag fick nog världens roligaste möhippa igår och idag
    Jag åkte ju med mina stora barn 24 och 20 år till Åland Cinderella. Var lite deppig för inget har ordnat någon möhippa för mig dom har sagt att jag är för gammal 42 år och sen att dom inte hade råd etc etc..
    men mina barn drog igång ett helt gäng på ca 40 st som plockade mig på båten. Jag kände alltså inga av dessa människor innan, och herre gud vad roligt vi har haft, festat sedan kloclan 23,00 igår då dom tog mig i hytten ( jag låg och sov lite deppig) festade sen fram till 15,00 idag Puhhhhhh nu är jag helt slut men herregud vilka underbara människor och alla dom bjöd mig hela tiden plus att jag fick massor av spritflaskor med mig hem Hoppas bara nu att jag inte i min dimma bjudit massa människor till bröllopet hahahaha fast om jag ska vara ärlig så är dom värda att få dela denna dag.

• Svar på tråden vilken möhippa :-)
  • Juice8

kan man bli för gammal för att hippas?
    Konstigt! När gifter du dig?

• carina6 nu gift

JA mina vänner och systrar tyckte det iallafall om en vecka smäller det 7/7-2007

• Juice8

Trist jag tycker inte att man blir för gammal för det! Tur att dina barn var så gulliga
    Lycka till med bröllopet.

• Mitziemoe

Va härligt med sånna barn!!! och jag håller med man blir väl inte för gammal fär att hippas!!! Lycka till på den stora dagen!!!

Svar på tråden vilken möhippa :-)