• allis

vår hemsida

Den 19 maj så gifte vi oss och dagen var helt perfekt allting klaffade förutom att det öste ner precis då vi skulle fotograferas ute i en slottspark. Men men lite bilder blev det ändå. Vigseln, middagen med efterföljande dans var superlyckat. Helt klart den bästa dagen i vårt liv. Om ni är intresserade så finns lite bilder på vår hemsida,
    annaojohan.weddingannouncer.com

• Svar på tråden vår hemsida
  • Mitziemoe

Jättevackra bilder!!!! Grattis!!!

• tant moster

Oj, va fina ni var! Blev väldigt förtjust i tärnans klänning. Var kan man hitta en sån, tro??

• allis

åh tack så mkt,

tant moster: tärnklänningen är köpt på randiga rutan i kristianstad, den finns faktiskt kvar har jag sett och nu i alla möjliga andra färger. Jag älskar den. Vi var inne på en vanlig lång men det tog så lång tid att få hem och så och sen var denna klänningen i rätt röda nyans så vi slog till.

• Juice8

Jätte fina ni var Ni ser så lyckliga ut! Grattis.

• Blomman30

Jag har tusen frågor ... Men först vill jag säga: Grattis!

Vi gifter oss den 10:e Maj 2008
    Håller på att kika på inbjudan, program, mm & såg era placeringskort. Urfina!
    Vårat tema är vitt, vågrönt & silver!
    Vart har du beställt dem & vad heter de?

Eran hemsida är urfin!
    Bilderna från bröllopsresan är mysiga - vart åkte ni?
    Och hur många dagar efter bröllopet?

• Mia Maria

Gillade verkligen det du graverat in på hans morgongåva :)

• allis

Blomman 30: tackar så mycket, vi har beställt allting ifrån www.spira-kortdesign.se, hur bra som helst att ha och göra med. Vi beställde vigselprogram,festprogram, placerings och menykort samt nu tackkort i samma stuk. Hur fint som helst. Vi åkte till Sicilien, till ett ställe som heter Taormina, vi åkte med fritidsresor och vi åkte tidigt på tisdag morgon. Vi gifte oss på lördagen, hade presentöppning osv på söndagen, slappade och packade upp presenter på måndagen och sen åkte vi. Hur härligt som helst. Lycka till i planeringen!

Mia Maria: tack johan blev himla glad för den. Ett fint minne att ha med sig hela livet.

• Starstruck

udnerbara bilder. år mn fråga vilka typ av rosor din bukett bestod av..

• allis

tackar tackar, jag vet faktiskt inte riktigt vad det hette, black baccara hette en i alla fall, sen har jag tyvärr glömt de andra, en sort var ialla fall ljusare runt om och mörkare inuti. Kolla på närbilderna på blombuketterna.

• 080719

Hej och jättegrattis. Håller på designa vår hemsida och måste bara fråga dig hur du fick bort alla page names som fanns. När jag raderar går det inte. Menar det som blir meny till vänster. Tacksam för svar.

• Ladye

oj så vackert grattis grattis

• allis

080719: jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg hur jag gjorde, vet att jag också hade lite problem innan sidan blev som vi ville, försök prova dig fram, tror att det finns ett hjälpavsnitt också någonstans. Ledsen kan inte hjälpa dig mer, lycka till

• Blomman30

allis>>
    Vi skall oxå beställa från Spira design... Tokfina kort! Vad heter era & vilka färger valde ni? Exklusiv?
    Tack för tipset!

Vi skall nog oxå åka till Italien på bröllopsresa. Perfekt att åka dit en vecka i maj ju! Hur var vädret när ni var där? Kunde man sola & bada??
    Skall kika in på fritidsresor.se...

• jenjacob

hej hej.. jättefin sida du gjort.. jag bara undrade vad är för låt som spelas.. mvh jenny

• allis

Blomman 30, vi valde korten av längtan till dig i champangefärg och med guldtext. Italien (Sicilien) var helt underbart, kan varmt rekommenderas. Vi solade mycket när vi var där, dock var det fortfarande lite kallt i havet så jag badade inte men min man gjorde. På hotellet fanns en jacuzzi så där höll jag till i stället. Som sagt det var hur romantiskt som helst och verkligen en upplevelse, både sol och mycket att se. Lycka till i er planering!

jenjacob: låten som spelas är Thank you for loving me av Bonjovi, Johans gymnasiekompis sjöng den i kyrkan och spelade då gitarr till.

• jenjacob

tack så mycket.. tyckte att jag kände igen den på nått viss hihi..

• Blomman30

allis>>
    Låter mysigt med Sicilien !
    Vilket hotell bodde ni på?

• allis

japp sicilien var toppen, vi bodde på Hotel Ariston, vi hade en otrolig utsikt från vårt hotellrum vill jag lova.

Svar på tråden vår hemsida