• jempa28

Stackars grundlurad sambo!! haha!

Imorse klockan 08.15 ringde telefonen hemma hos oss. jag spelade yrvaken fast jag var pigg som en mört och fumlade över luren till sambon med orden: "Svara.... svara du..."

Han svarade och en röst talade om för honom att om det var så att han stog som ägare för bilen med reg nr XXX XXX hade han haft inbrott i bilen med inslagen ruta. *urk*

Stackars sambon flög upp ur sängen, svor så det ekade och på med kläderna. Jag hade nååågot svårt att hålla mig för skratt..
    Hörde hur ytterdörren slogs igen och sprang in i vardagsrummet där jag gömd bakom gardinen kunde se hur min stackars älskling gick fram till bilen, inspekterade.. och jodå, rutan var ju borta och på insidan låg mycket riktigt glassplitter... (jag hade kvällen innan lagt ut min bilnyckel så hans polare hade denna morgon helt enklet gått in i bilen, vevat ner rutan och lagt splitter på sätet)

han fick stå där i ca 3 min (förmodligen väääldigt lååånga tre minuter för honom) innan jag såg hela grabbgänget krypa fram ur buskarna, räknade till 3 och sedan slängde sig över sambon med ett vrål. jjag har nog aldrig sett sån förvirring i min älsklings ögon, jag stog och gapskrattade i fönstet!!

Han blev ombedd att packa en väska & sedan drog de iväg. Så nu är man solo idag och förmodligen en bra bit in på natten också. Är så glad att han har så många bra polare, de kommer göra detta til världens upplevelse för honom. Fallskärmshoppning bla.. haha!!

Trevlig helg på er!!

• Svar på tråden Stackars grundlurad sambo!! haha!
  • Coloratura

Ååh var kul! Men han måste varit så ledsen där när han trodde att det varit inbrott, stackaren...

Min m2b är också ute idag! Hans killkompisar fick en nyckel av mig i förväg och de stormade in i lägenheten i morse kl 6 på morgonen!
    Så om du ser en Batman som härjar i Stockholm idag så är det min kära fästman!!!

När gifter ni er?
    Vi gifter oss den 14:e juli, bara två veckor kvar!

• jadam070707

Min m2b är också iväg, i tajts och en sverige tröja, be aware! Så fuuult!
    Ha en bra dag, bara en vecka kvar!
    Josefin

• Lady o Lufsen

Åh, fy! Jag hade blivit vettskrämd och trott att det var bil-inbrottstjyvarna som hade kommit tillbaka för att mörda mig!!

• Nessan

Jag börjar tro att min sambo också blivit kidnappad. Eller försvunnit pga nåt som ev kan ha med min hippa att göra. Imorse fick han ett sms, sedan ringde det, vilket han hävdade var en felringning. Sedan gick han ut med ursäkten att han plötsligt skulle fixa nåt med Mc:n... Sedan har han inte kommit tillbaka och det finns ingen vid hans MC, däremot är hans cykel borta... Jag är lite fundersam på om jag borde göra nåt eller bara stanna hemma och vänta och se vad som händer...

• Juice8

Jätte rolig historia! Vad får man allt ifrån! Stackars din man dock vakna på det sättet! Lycka till.

• jempa28

Coloratura:
    Vi gifter oss också den 14e juli Det börjar sannerligen närma sig!!!

haha en Batman!!
    Själv var jag ute med hundarna när de åkte iväg med honom, så jag hann inte se om han fick ta på sig några pinsamma kläder.

• happily married

Nessan
    oj vad orolig jag skulle vara! jag är jätte orolig för allt och alla jämt! hoppas du får höra nåt snart! om han blivit kidnappad så borde väl vännerna förvarnat dig? då skulle jag snarare tro att det är din hippa på gång.. :D

• Fru Enamorada

haha vad kul :)

min m2b fick också hoppa fallskärm på sin svensexa :)

• jempa28

Ja, fallskärmshoppning har verkligen varit hans stoora dröm så länge jag känt honom!

Lite tomt här nu, funderar på om jag kanske ska ge mig iväg och shoppa lite inför dagen D... alltid ngt att ödsla tid på... hehe

• Eurolady

Min kille blev också tagen imorse! Jag var förvarnad, men vi satt och käkade frukost och tog det lugnt när de knackde på dörren. Stackars killen hade bara morgonrocken på sig! Kunde ju inte gärna sagt till honom "ska du inte sätta på dig nåt annat" när han alltid sitter i morgonrocken på helgerna! Så det blev en snabbdusch för honom, ett glas whiskey här hemma och sen åkte de iväg. Kommer inte komma tillbaka förrens imorgon!

Svar på tråden Stackars grundlurad sambo!! haha!