• Tossi

Herbalife!

Hej!

Jag har idag börjat med Herbalife och hoppas på att det ska ge mig önskat reslutat tillsammans med 60 min motion varje dag.

Jag har en fettprocent på 34, inte alls bra jag önskar ligga på 21. Det är mitt mål att nå.

Undrar om det finns någon annan här som håller på med herbalife eller ska börja?

// Tossi

• Svar på tråden Herbalife!
  • Linda85

Hej!
    Jag har använt herbalife under några månader, har dock slutat nu. Jag minskade några cm och kände mig piggare! Tyvärr var det inte riktigt min grej och jag tröttnade verkligen på shaken efter ett tag. Men hoppas det funkar för dig och lycka till!

• Tossi

Linda85, hur kommer det sig att du tröttna på shaken?
    Variera du den inte eller var det bara shakformen som du tröttna på?

• liellen

Jag gick igenom en herbalife-kur för 2 år sen och minskade bra på det. Fick barn förra sommaren och har nyligen tagit tag i mig själv igen så nu äter jag ett mål gi-mat om dagen och två herbalife jordgubbsshakar eller tvärtom - två mål mat och en shake. Beror lite på hur resten av familjen äter :) Promenerar minst 30 min varje dag också - hoppas det ska ge effekt över sommaren.

Jag tycker det funkar bra - känner mig pigg och fräsch och har inget sötsug kvar. Unnar mig dessutom ett glas vin eller ett litet hörn mörk choklad ibland...:))

• Tossi

Iiellen

Roligt att höra att det funkar :)

Jag äter 2 shakar om dagen och ett mål mat plus frukt till mellanmål ( orkar inte äta alla grönsaker och frukt annars)

• Karis Annelie

Jag var Herbalifeåterförsäljare för ca 8 år sen, använde själv produkterna först, och fick resultat väldigt snabbt. 12kg på två månader. Sen började vännerna handla av mej o så... de märkte ju att det funkade då jag gick ner liksom. det var en ganska rolig grej, men sen blev man lite pushad av de andra att börja sälja mer o ha homepartys o sånt. å det var verkligen inte min grej. så jag la av. Tyvärr la jag då också av med shakearna.
    Så jag är större än nånsin nu haha. Men, det beror ju inte på herbalifeprodukterna, det beror på de dumma försäljarna över mej som pushade en så man ba spydde på allt vad det hette sen

• Tossi

Karis Annelie vilken historia, men du kan ju alltid börja som bara vanilj användare igen ;)

• Tossi

vanilj, vanlig menar jag självklart!

• Karis Annelie

vanilj hihihi.. nä nu e jag mer inne på att bara lära mej o äta nyttigt. har nyligen börjat på viktväktarna, passar mig bättre och man lär sig ett sätt att leva på som funkar liksom. Shakes kan man inte leva på hela livet man kommer börja äta normalt igen å då går man upp... Man måste lära sej lite näringslära o sånt istället så man vet vad som e kasst o stoppa i sig o sen undvika det
    Men lycka till! herbalife e superbra för snabb nedgång, kasnke att jag tar till det om jag har några kilo kvar när det är nån månad till vigseln t.ex.

• Linda85

Tossi

Jag tyckte mest det blev tråkigt efter ett tag. Var inte riktigt min grej och dricka en shake 2 måltider, gillar nog mat för mkt! =) Nu försöker jag mer äta mindre av allt och röra på mig mer. Något som jag dock har kvar från den perioden är att försöka få i sig så mkt vatten om dagen som möjligt. Det är jättebra!

Svar på tråden Herbalife!