Present till våra toastmadames
Två och en halv vecka kvar till dagen med stort D!
Har inte hittat någon present till mina toastare! Någon som har något förslag vad vi ska köpa till dem!?
Två och en halv vecka kvar till dagen med stort D!
Har inte hittat någon present till mina toastare! Någon som har något förslag vad vi ska köpa till dem!?
Jag har samma problem så jag puffar....
I vilken prisklass?
Puff puff
Vad har ni som redan gift er gett till era toastmadmes?
Funderar över om det ska vara ett minne att ha hemma eller om den mysig middag tillsammans kunde vara något.
Jag funderade lite på att ge ett presentkort på en fin restaurang i vår stad. Det är ju alltid uppskattat.
Fanns en annan tråd om det.
Jätte bra tyckte jag var Hope-halsbandet som säljs till förmån för BRIS. Även RödaKorset har fina gåvor.
Det blir liksom två gåvor i en med extra tanke.
vi funderar på att ge vår toastmadame & hennes sambo + vår toastmaster & hans fru presentkort på ett spabad för 2.
Lite romantiskt o avkopplande. Kanske sådant man inte unnar sej själv direkt...?
Jag ska ge mina tärnor hope halsbanden. Men det är ju ca 4 veckors leverandstid på dem nu så de hinner ju inte komma om jag skulle beställa till dem med!! Vill gärna ge dem presenten på bröllopsdagen.
Till vår toastmadame köpte jag en tuff vas på Duka. Den var från Steninge och kostade 399 kr har jag för mig.
Till några andra (solist, värdpar etc) har vi köpt lite speciella ljusstakar med servetter. Det gick på ca 150 kr/person.
Kan det vara något?
VI har köpt biljetter till en show, vill inte säga vad om de är inne och kollar runt. Det ingår mat och underhållning. Vi följer givetvis med dem så att vi får en kväll tillsammans. Det blev rätt dyrt eftersom att vi också följer med. Ca 1000:- / person. Men det är det värt för de har varit superduktiga och kommit med sjuttioelva frågor om hur vi tänkt oss detta och detta.