• Johanna27

Den underbaraste dagen i mitt liv

Nu har vi gift oss och jag måste säga att det var den underbaraste dagen i mitt liv! Allt från att göra iordning håret, sminka sig, träffa släkt och vänner, middagen, prästen, sången, hotellet, ja allt var underbart och något om jag kommer bära med mig som ett positivt minne. Till alla er som tvekar, gör inte det, det är KUL att gifta sig!

/Johanna

P.s. är det någon som vet hur man lägger in bilder här?

• Svar på tråden Den underbaraste dagen i mitt liv
  • Ladye

det kan man inte men du kan länka till något annat bildgalleri på nätet =)

• Ladye

Oj så otroligt vackra ni är=) Helt fantastiskt.
    Grattis så mycket=)

• Ladye

Var det du som gjorde hjärtana med värmeljusen på glasen?
    Eller var det en ljus sång ?

• Johanna27

TACKAR!

Det var verkligen som en dröm och man kände sig som en prinsessa för en dag=) Trodde inte att jag skulle känna att det var såå kul att gifta sig men det var det! Tusen tack till alla som gjorde vår dag så underbar.

• MKD

Åh så fina ni e!

Lycka till och fortsätt ha det lika underbart tillsammans :)

• Johanna27

Det var min bästa kompis som var toastmadame och hade gjort en ljussång. Alla sjöng och skickade ljusen till oss. Verkligen fint

• Johanna27

Tack så hemskt mycket! Det är min syrra som är tärna.

• Ladye

Åh så vill jag med ha det=)

• jessa.c

grattis, vi har varit gifts i 2 veckor. det var såå underbart vilken känsla allt blev perfekt vädret, alla hade trevligt osv

• Johanna27

Tack Jessa.C. Visst är det skoj när allt klaffar? Jag tittar på min ring och blir alldeles lycklig=)

• jagärsåkär

Grattis!! Ni var jättefina! Och jag älskar din bukett!! Kanon!

• Johanna27

Javisst är den fin jagärsåkär. Buketten kommmer från Öjebyn (interflora) och innehåller röda rosor, liljor och liljekonvaljer samt pärlor. Håret och sminket är gjort på Hårstudion i Piteå, klänningen kommer från High Q i Gällivare, naglarna är gjorda av Agneta på lockigt och rakt i Gällivare. Tusen tack till er alla!

• lightfish

Grattis och lycka till i framtiden :)
    Ni är verkligen jätte fina på bilderna!

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Jätte snyggt och stort grattis

Svar på tråden Den underbaraste dagen i mitt liv