• powerking

Hjälp plastkort finns det att köpa?

Jag behöver verkligen eran hjälp!!! Plastkort alltså såna som visa kort och ica kort etc. Finns det att köpa sådana som man kan fixa eget tryck på? Eller några med något trevligt tryck på redan? VArt kan jag få tag i "tomma" kontokort...
    Snälla hjälp mig jag ska ge min blivande ett kreditkortsetui och skulle vilja lägga i såna kort som motsvarar en present ex. Att jag gör 3 rätters middag för ett kort.

• Svar på tråden Hjälp plastkort finns det att köpa?
  • Kirsto

Kunde man inte beställa eget motiv på coop-medlemskorten? Har för mig det.

• powerking

Jo jag kan skriva ut det på tjockare papper men det roligaste vore ju att ha det på plastkort. Men om jag inte lyckas hitta får jag ta det på tjockt papper. Någon annan som vet vart man kan köpa detta?

• skrulla

:) SF har ju grattis kort som man kan ladde ned pengar på , men det kanske är för mycket reklam? :)

• powerking

Är det någon som vet om man kan ta gammla utgågna plast kort och få bort det tidigare trycket? Så att man kan trycka nåt eget på dom och återanvända dom? Går detta? Jag är lite desperat.

• Kirsto

Det är väldigt svårt att trycka på plast, men skriva med OH-penna går.

• c_t

SEB har kreditkort som man kan "tanka" med valfritt belopp och där du kan välja din egen bild som bakgrund.
    www.seb.se

• powerking

Ok tack så mycket får kolla upp det här.

Svar på tråden Hjälp plastkort finns det att köpa?