• Lady o Lufsen
    Äldre 25 Jun 18:25
    3847 visningar
    39 svar
    39
    3847

    Ja, nu finns det ingen hejd på galenskapen...

    Jag har själv befunnit mig på detta forum i två år och känner igen många, men långt ifrån alla, nick...

    Har ni aldrig tänkt och föreställt er hur personen bakom nicket är? Har ni försökt visualisera ett utseende och personlighet utifrån svaren som vederbörande ger?

    Jag erkänner direkt- JAG gör alltid det!

    Det finns ett program på tv, som jag inte minns vad det heter, där en inbjuden gäst får duka ett bord och "bjuda" in gäster...historiska eller nutid.

    Jag skulle mer än gärna sätta mig vid ett orientaliskt dukat bord med "Sister Of The Night" som jag är jättenyfiken på, "Ellte" och "Miss Cee"...det finns fler men jag kommer inte på nu...

    VILKA från BT skulle DU bjuda in till dukat bord och varför?

    Knäppt- jag vet- men intressant, eller hur!?

  • Svar på tråden Ja, nu finns det ingen hejd på galenskapen...
  • TheBri­de
    Äldre 25 Jun 20:34
    #0

    Skulle kunna tänka mig att bjuda hemskt många, men kanske särskilt Hasselskog,
    S-T (den polyamorösa bruden), Sister of the Night, Miss Cee och Lady o Lufsen. Ett glas vitt vin på min veranda om ca ett år, och så kollar vi på bröllopsfoton av varann?

  • TheBri­de
    Äldre 25 Jun 20:35
    #0

    ..och Damen i Röd Hatt.

  • Lady o Lufsen
    Äldre 25 Jun 20:38
    #0

    TheBride :

    Tackar ödmjukast för inbjudan, vad glad jag blir!
    Ett glas vitt och bröllopsfoton är ju taget- jag kommer!

  • Lady o Lufsen
    Äldre 25 Jun 20:39
    #0

    ..."förhoppningsis" är också någon jag skulle vilja bjuda in!!!

  • Lucia0­5
    Äldre 25 Jun 20:40
    #0

    Jag skulle vilja ha "damen i röd hatt" som bordsgranne! :D

  • förhop­pnings­is
    Äldre 25 Jun 20:48
    #0

    Lady

    Vad glad jag blir att jag också får komma!! *kram*

    Roliga är att när jag sitter och läser tråden här så är det massa namn man känner igen, inte ett enda nick nämnt som jag inte har delat långa trådar med!
    Vill även ha med några 070707 brudar, bla Gerda och The, ser att flera av er redan är med i denna tråd...
    Ni är alla välkomna på skumpa och snittar i slutet av sommaren när vi är färdiggifta och har massa tid att göra av med =)

  • förhop­pnings­is
    Äldre 25 Jun 20:59
    #0

    Det mest fashinerande är att jag säkert sett flera av er utan att veta om det.
    förra veckan sprang jag på Kirsto på panduro, hon kände igen mig när jag sen la ut bilder på mina nädukar som hon hjälpte mig med som smakråd.

    JAg tränar tydligen pump ihop med "Lapinette" osv...

  • Lady o Lufsen
    Äldre 25 Jun 21:00
    #0

    chihiro skulle också få komma så vi kunde liva upp den orientaliska dukningen med lite orientalisk dans- magdans!
    Min passion (bland många andra) sedan tjugo ( usch, det lät inte så poetiskt) år och som kommer att finnas med mig länge, länge...

    En stor, varm kram tillbaka till just dig "förhoppningsis"- du betyder också jättemycket för mig!!!

  • jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 25 Jun 21:39
    #0

    Lady oLufsen:Såklart jag är nyfiken:)Det är bara förnamnet,ibland spricker jag nästan

    Föreställer mej HUR ni ser allihop,undrar om någon av min ainrebilder är lika med verkligheten :?

  • jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 25 Jun 21:43
    #0

    förhoppningsvis:SKUMPA:)
    Tackar aldrig nej till det
    Visst är det rätt häftig tanke att vi kanske redan har träffats,utan att veta.
    Som dom gggr man vart på e Panduro och dragit i alla papper...då ha du ju stått någon brevid och sneglat nyfiket,kan det vara någon av er:?:?

  • Lady o Lufsen
    Äldre 25 Jun 21:58
    #0

    JA...ni ser- vem vet vem utav oss som har träffat vem!??

  • jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 25 Jun 22:03
    #0
  • Fru 2009
    Äldre 25 Jun 22:05
    #0

    *går förbi bordet och vinkar glatt till alla*

  • Mirran­da
    Äldre 25 Jun 22:46
    #0

    Ååh vilken rolig tråd1 Precis vad jag har tänkt...
    Mest nyfiken är jag på Vidalila, för vi hade en riktigt rolig kväll en gång om caketoppers, sen undrar jag vem den rappa miss C är, Bruden Blå får man en varm känsla av, och Kirsto verkar snäll, Discodivan är nog hålligång på, och Trollsländan (för länge sen) verkade intressant, Cinderella är också en sympatisk kvinna,sister of the night svarar alltid det man vill svara själv men aldrig kom på, och rocketqueen är tuff o rättvis. Jag har nog glömt en hel drös, även om jag komihåg förvånadsvärt många va!? Igentligen kan man säga att alla nick som man ser ofta och mycket blir intressanta.

  • Mirran­da
    Äldre 25 Jun 22:48
    #0

    Miss Cee menar jag såklart! Sen finns det en annan tjej med ett C i nicket som jag är nyfiken på... hmm.

  • Bruden blå
    Äldre 26 Jun 08:55
    #0

    Åhhh vad kul. tän vad härligt om man faktiskt kunnde få ihop en liten middag på riktigt.
    När jag var med i min första ankomstgrupp på nätet. Jag väntade dottern sommaren 2003. så var vi ett gäng på en konkurerande sida till denna som alla väntade smått i juni-03. vi drog faktiskt ihop ett par träffar på riktigt.
    vi var i kulturhuset ett par gånger med magarna i vädret. Höggravida bokade jag bord för 10 st på mongolian steakhouse i stockholm och vi åt härlig middag och väkte nog lite uppmärksamhet när vi kom 10 pers med stoooor magar.
    vi var i hummlegården och i hagaparken med alla våra små nyfödda bebisar. allt ordnade vi via just ett sådant här slags forum. det var jättekul.
    aja, nu har jag flummat ut tillräckligt. men vad roligt, vilka minnen denna tråd väckte. tack.

  • burken
    Äldre 26 Jun 09:07
    #0

    "Pickolina" får gärna komma till mig på besök för hon har alltid så kloka råd. Sedan verkar hon ha varit med i världen och levt livet och vet vad hon snackar om.

  • Zozo
    Äldre 26 Jun 09:07
    #0

    Oh vad kul.. Sister of the Night: alla tjejer i TRADEN naturligtvis! Viktualia, Telemarkgrll, Jamsan, Nenne, Oms, Ica i rutan (som försvann), nu är jag fruL (som ocksa försvunnit i andra tradträsk), anne på grönkulla, Ms K, Jessie76... oh har sâkert glômt massor!! Varför? för att det skulle bli helt otroligt intressanta och tokiga diskussioner med dessa heteroklita personligheter!

    Sedan finns det en massa andra.. som jag ibland haller med och ibland absolut inte.. men som det skulle vara väldigt kul att prata lite mer med.. som Damen i röd hatt, Ellte, rocketqueen... etc etc

  • förhop­pnings­is
    Äldre 26 Jun 09:19
    #0

    Så... hur många av er bor i eller har vägarna förbi stockholm?

Svar på tråden Ja, nu finns det ingen hejd på galenskapen...