• midnattråder

va som kan kända på hippan

vad är er största fasa för möhipan

min är att bli utsatt för något jag absolut inte skulle vilja, sälja saker på stan eller ha sexparty och sånt
    jag har sagt till min tärna jag inte vill ha sånna saker, jag hoppas verkligen att hon tog de till sig. jag är sån att jag blir sur om jag tvingas göra saker jag absolut inte vill, ni kanske tycker jag är mesig men jag är så¨n

nån mer som känner så

• Svar på tråden va som kan kända på hippan
  • Eurolady

Jag vill inte gå runt på stan och "sälja" saker, typ kyssar osv, eller "samla" saker. Och det hoppas och tror jag att mina vänner inte ordnar med.

Däremot känner jag mig relativt säker på att jag kommer att få sjunga, förmodligen offentligt på nåt sätt. Och det är jag inte så supersugen på, men är nog så illa tvungen att ställa upp på, med tanke på att jag sjunger (hellre än bra, ska tilläggas, det låter inte vackert ) i tid och otid och ser till att det alltid finns tid för Singstar och karaoke när vi har, eller är på, fest. Så där får man bita i det sura äpplet och ställa upp.

Sexhjälpmedelsparty skulle jag däremot tycka vara superkul! Men smaken är ju som baken ...

• Angelill

Jag skulle nog främst bli besviken om mina vänner utsatte mig för sånt som de vet att jag inte tycker om. Jag skulle väl försöka göra det bästa av situationen, men jag har aldrig förstått grejen med att förnedra någon (vilket det ju blir när man utsätter någon för något de absolut inte vill göra). Jag hoppas att det blir en myshippa för mig med spa och god mat, snarare än att gå på stan och samla pussar/kalsongmärken eller liknande... Fast jag får nog vara glad bara det blir en hippa - jag har ingen tärna och alla kompisar kommer från spridda gäng, så det är inte så säkert att det blir nåt.

Svar på tråden va som kan kända på hippan