• Lindakristina

brud 2004

Finns det någon 2004 brudsom vill maila med en annan 2004 brud? Skulle vara roligt om någon skrev! lindakristina@msn.com
    Kram

• Svar på tråden brud 2004
  • bobboo

Jag gifter mig också den 3 juli 2004!!

• ester

Den 27:e mars 2004 blir vi man & fru! Hurra, äntligen är det officiellt!
    /ester

• Anonym

Bebruari 04! Vi har precis varit och tittat på bruket där vi skall ha bröllopet - Snöå bruk - på vägen mot Sälen. Det är en charmig gård med vandrarhem och ett värdshus med jättegod mat. Jag drömmer om gnistrandesnö och bitande kyla!

• Fagring

Hm Bebruari, jag menar ju Februari och anonym skulle jag heller inte vara!

• Millie

Vad kul att vi blev sa manga..

Hur langt har ni kommit i er planering?
    Jag kan inte lata bli aven fast det ar sa lang tid kvar...

• grönkulla

Hej,
    3 juli 2004 är vårt datum. Har bokat kyrka och lokal, hittat klänningen och köpt skor. Gjort lista på tänkbara låtar i kyrkan. Spånat över gästlistan.

• zoilaz

Vi gifter oss den 29 feb 2004

Vi har begärt miljarders med offerter i från massor med olika ställen i sthlmstrakten. som vi ska åka å kolla på om två helger..
    Vi ha oxå bestämt vilka som ska komma och hur våra inbjudningar ska se ut och hur upplägget ska vara.

Jag tycker det är så roligt...:)

• Lina 14/2 -04

Hej!
    14 februari 2004 är det vår tur!
    Vi har bokat kyrka, präst o kantor. Fotograf o brudklädsel är också bokat. Vi har dessutom bestämt hur klänningen, brudbuketten o ringen ska se ut, men vi har inte beställt detta än. Festlokal är bestämd till 99% men ej bokad ännu. Gästlistan är gjord o förslag på musik till kyrkan finns.
    När jag radar upp det så här så känns det som vi har kommit rätt långt i planeringen, men det är så otroligt mycket kvar att göra o många beslut att fatta.
    Kram L.

• Brud2004

Hej svejs!
    Vi gifter oss 29:e maj 2004! Vi har bokat kyrka och festlokal, vilket känns så himla skönt att ha avklarat. Har börjat kolla på utformning av inbjudningskort och så sitter jag och surfar runt här jämt och ständigt och tittar på brudbuketter och klänningar

• charmtroll

Våren 2004, inget datum fastspikat!

Lina 14/2-04 wow, snacka om att ha koll på läget! ;) Jag/vi har bara börjat spåna idéer ännu, men så fort m2b friar så låter vi bollarna rulla...Känns som vi är ute sent!! :/

• Oliven

14 augusti 2004.

Usch vad låååångt de e kvar!
    Vill gifta mig nu!

• Emzas

Nu har jag också joinat in på yahoo... frulindholm är jag...

• charmtroll

Jag är också med i yahoogroupen, helenp_21 är lilla jag.

• Fame

April -04 är det vår tur. Känns som det är evigheter kvar.

• Lina 14/2 -04

Hej charmtrollet och ni andra! Man är väl lite planeringsfreak och perfektionist tyvärr. Jag har dock hängt här på BT sen i november ungefär och jag har fått massor av tips härifrån så det är inte så svårt.
    Att vi bokat så mkt redan beror på att kantorn är en barndomsvän, frissan är min vanliga och kyrkan ville jag boka bara för att få svart på vitt att nu ska det verkligen bli av.
    Sen tycker jag ju fortfarande att det är så himla roligt med bröllopsplanering (antar att man tröttnar lite när det börjar närma sig).
    Ha det bra! L

• nenne1

Hej
    Vi ska gifta oss i Trollhättan i augusti 2004.Vet någon var man kan få en snygg makeup gjord och fin håruppsättning?

Makeup i Trollhättan?

• MissNicka

Nu har även jag anmält mig till Brud-2004-klubben!! Kul att det är fler på gång tidigt!! Datum siktat den 24-7-2004.

• Kram Tomaten

För oss blir det den 14 augusti 2004. Vi har inte börjat planera ännu. Vet inte vart man ska börja.

Svar på tråden brud 2004