• bridesilly

Hemlig sida?!?!?!

Hej är det någon som kan hjälpa mig med en sak. Jag vill registrera min å min sambos sida som dom har här på BT under bröllopsverktyg. Saken är den att våra planer är totalt hemliga och ingen annan vet om detta. Kan man på något sätt hitta våra namn eller är det helt hemligt? Jag vill såklart inte att någon ska få nys om våra planer innan vi väljer att berätta men vill ha användning av de verktyg som erbjuds.

• Svar på tråden Hemlig sida?!?!?!
  • mooogn

Ni kan välja att göra er sida "hemlig"

• mooogn

...Alltså kan man inte hitta er här *S*

• bridesilly

mmm men är den helt hemlig eller hamnar vi på nån lista över vilka som gifter sig då å då?

• bridesilly

eller att man kan söka på namn å helt plötsligt dyker vi upp...inge kul isåfall

• ~vinterbrud~

Jag har lagt upp mig och min sambo under brudpar på BT och har valt att ha vår sida hemlig. Provade att söka på oss och vårt datum och vi kommer inte upp.

Det är nog ingen fara (annars är det ju nåt fel på BT-sidan!)

• bridesilly

vinterbrud

tack snällt att ni tar er tid att svara på mina frågor Jag vill bara vara säker på att ingen kommer på oss innan vi vill berätta Men nu ska jag lägga upp en hemlig sida

• Marskatt

Du kan vara helt lugn! Lägger man den som hemlig så kan ingen hitta den (om de inte har direktlänken förstås).

• Novemberbrud07

hej bridesilly!

Vi ska också ha ett helt hemligt bröllop och har lagt upp en "hemlig sida" här på BT. Fungerar fint!

• Bröllopstokiig

hur lägge rman upp en sida?

• bridesilly

wicks

du går på verktyg å sen finns det där att man kan göra en egen sida om sitt bröllop

Svar på tråden Hemlig sida?!?!?!