Mens fast gravid?
Är det någon som varit gravid och haft mens samtidigt? Var det i såna fall första graviditeten eller en senare graviditet?
Är det någon som varit gravid och haft mens samtidigt? Var det i såna fall första graviditeten eller en senare graviditet?
Jodå, både första o andra graviditeten...
Jur funkar sånt egentligen? Och hur vet man om att man är gravid liksom...ja alltså i början? Hur lång tid tog det tills du visste?
Första gången tog det över 2 månader innan jag fattade. Sen började jag må så himla kass när jag kände lukten av viss mat, så tjejerna på jobbet skämtade om att jag nog var gravid, det var så många som var gravida på vårt jobb då... så då började jag fundera lite, o så gjorde jag ett grav-test. Andra gången kände jag på en gång att jag var gravid, så då testade jag 2 v efter mens och visst! Så var det! Första gången hade jag mens 3 gånger o andra 2 gånger.
Tack för svar. Hade ingen aning om att det kunde vara så. :)
Inte jag heller innan jag blev gravid! Det händer tydligen lite då o då, o det vanligaste en sån gång är att man har mens första (o ibland även andra) månaden efter att man blivit gravid. Nu hade ju jag extremt oregelbunden mens innan, så det var ju trassligt redan då om vi säger så.