• bröllop15/7

Snart ett år, ett-års-firande.

Ja... nu har vi snart varit gifta ett helt år, vad tiden går fort. Magen har blivit åtskilligt större än för ett år sedan :) Bebis väntas i Nov. På vår ett-års dag så ska vi till Västerås och bli firade av ett par som är vänner till Thomas. Det var nämligen så att det bestämdes på vår bröllopsdag då detta par "vann" ett pris på vår bröllopsmiddag (det fanns nummer på varje plats vid bordet)och det var att bjuda oss på middag på ett-årsdagen. Så det blir att ta med topp-tårtan i kylväska med massssor av kylklampar och åka ner till dem och fira. (Hur tårtan smakar kan man ju undra, men den vart fryst samma dag vi gifte oss i alla fall) Det ska bli jättekul.

• Svar på tråden Snart ett år, ett-års-firande.
  • somsom

Grattis, då hoppas jag ni får en bra dag och kan återuppleva minnen från er stora dag!

Grattis till bebisen oxå!!

• Operabrud

Grattis, det låter jättekul. Roligt med priset från bröllopet. En personlig fråga till dig TS: Hur har ert första år som gifta varit? Har det varit lätt eller svårt? Har det känts rätt hela tiden eller har du någon gång känt någon ånger? Jag börjar få lite kalla fötter.

• bröllop15/7

Jag har aldrig känt någon ånger faktiskt. Det har varit som innan mer eller mindre. Vad jobbigt att du känner så, men det är ju många som gör det. Hoppas det går över och att du får ett bra äktenskap. Något speciellt som gör att du känner så eller bara en allmän känsla?

• Operabrud

Skönt att höra det har varit som vanligt. För mig är det nog bara en allmän känsla, vi har visserligen bråkat mer än vanligt då det har handlat om bröllopsekonomin. Jag antar att jag bara är lite nervös. Bra att du inte har känt någon ånger. Det är ju det som vigseln handlar om, att man skall vara säker på sitt val. Hoppas att ni får en underbar dag!

Svar på tråden Snart ett år, ett-års-firande.