• Felicity_Cute

Jag blir hippad på jobbet! IIhhh!

I helgen blev jag hippad av bästa kompisarna sedan länge. Och det var en trevlig dag. Trodde att det var allt i hippaväg som skulle komma.

MEN kom till jobbet i dag och på dörren till mitt kontor satt ett kuvert! Jag har fått instruktioner och sitter här och är riktigt nervös! Får se hur den här dagen arta sig!

Kram från den nervöse!

• Svar på tråden Jag blir hippad på jobbet! IIhhh!
  • snart Jockes fru...
    hihi va roligt!! Hoppas du får en bra dag...
    Berätta sen
    Kram
  • Felicity_Cute

Hej hopp!

Jag har blivit fotograferad med jämna mellanrum, och då särskilt när jag fått nya uppdrag. Mitt första uppdrag var att med det material jag fick i en påse göra en brudkrona som jag mkåste ha på mig till de säger att jag inte behöver det längre. Den är ungefär 30 cm hög och jag har fått dekorera den. Nästa uppdrag är att jag ska ta bussen in till stan vid fyra med de fickpengar jag fått och nyckel och öppna ett förvaringsskåp. Hittills vet jag inte om alla är med på det eller om det är några få. Ingen säger något mer än skrattar och säger att jag är söt! (det är i och för sig inte helt fel)

Jag misstänker alla!

• Sister of the Night

Wow!! Var jobbar du någonstans? Behöver ni fler?? Det verkar ju vara ett helschysst ställe!! :D :D :D

• Felicity_Cute

Jag tog bussen och vad folk stirrade! Fruktansvärt pinsamt då man var själv...

Öppnade förvaringsskåpet och där fanns en neongrön tyllslöja och neonrosa tyllkjol, tubsockar och högklackade skor. Jag såg hemsk ut, och jag kan INTE ¨gå i högklackad. Från en butik i närheten kommer en dam och tar kort på mig och sedan dyker ett gäng arbetskamrater upp och ger mig en skylt " HJÄLP! Jag behöver öva inför bröllopsnatten. Jag kommer vara i parken 21.30. Ta en kölapp" Sedan blev jag tvungen att dansa på en scen mitt i stan och försöka lära ut salsa. Sedan var vi och gjorde smycken, och sedan till en bar där jag fick sjunga inför alla för att få pengar till dryck. Kvällen avslutades på restaurand med urgod och behövlig mat.

Jag har på helspän hela dagen och däckade direktt när jag kom hem av trötthet (då jag fick ett mms med kölapp nr 1 från m2b)
    Roligast var att göra kronan och smyckerna och hemskast var att sitta själv på bussen som en toka! Men jag lär ju aldrig glömma den här dagen!

• snart Jockes fru...

Låter superkul!! Vilka arbetskamrater

Svar på tråden Jag blir hippad på jobbet! IIhhh!