• slatka

Det har börjat som en katastrof..

Först skrapade jag bilen sen började den stress man har dagarna innan bröllopet. Sen kolla jag hur vädret ska bli så visar det sig att det ska katastrof. Det ska regna hela dagen. Allt känns så jävla dåligt, man sak inte käna så innan 2 dagar innan bröllop.

• Svar på tråden Det har börjat som en katastrof..
  • A:s wife

jag tror att ni får en helt underbar bröllopsdag, även om det regnar. det är ju inet vädret som avgör om man blir gift... *styrkekramar*

• MrsNyberg2B

Fast tror du inte att det är ganska naturligt att känna sig sådan så pass nära inpå. Jag vet att jag kommer vara hyperstressad.

Vädret kan ni ju inte göra någonting åt, det blir som det blir, men ni blir gifta iaf.

Skrapa bilen kan ju hända närsomhelst, det händer ju de flesta någon gång. Ni blir gifta ändå.

Tror att det är ofrånkomligt att vara uppstressad två dagar innan, man blir nog det. Då går det fel med en del saker, men det släpper nog efteråt, då kommer du göra allting perfekt och förhoppningsvis kan du och din man njuta av vädret resten av sommaren, som nygifta!!!

• MissLovely

hej slatka..

oroa dig inte. det kommer säkert bli en undebar dag. tänk på att du kommer stå vid din mans sida då. :) Allt kommer bli bra ska du see..

• slatka

Man försöker att göra det bästa av siturationen. Hoppas bara att det inte regnar då blir jag nöjd i alla fall.
    Bilen kan man skrpa när som helst men jag tänker varför just nu när man har minst råd med anrda utgifter.

• Brastad -07

slatka:
    Det kan kännas tungt dagarna innan, med väder och allt som ska klaffa. Men njut av dagen, den kommer att gå fort. Du vet väl att lite regn bringar tur till ert äktenskap!

Tänk på att stanna upp och njut av dagen, den kommer att gå så fort. Om det är något som går fel(som vädret) så skit i det, du kommer att bli gift i allafall och minnas det med glädje.

Skulle vilja uppleva mitt bröllopet en gång till, jag hade så himla kul!

Lycka till!

• jagärsåkär

Jag tror nästan ALLA känner så 2 dar innan bröllopet! Det är högst naturligt, klart nerverna åker bergodalbana nu...

Försök koppla av och skratta åt alla eventuella katastrofer. Och regn är både dramatiskt, mysigt och fint... Och det ger tur åt brudparet.

Skratta o njut!! Det kommer bli en underbar dag...

• turturskatan

Det finns ett gammalt talesätt att om det regnar på er bröllopsdag så bringar det tur över ert äktenskap. Kanske känns lite som en tröst och tänk på att sommarregn kan vara otroligt vackra i juni. Det luktar gott och det känns friskt efteråt. Det behöver ju inte regna hela dagen bara för att smhi säger att det ska regna under dagen. De vackraste dagarna är inte de som bara innehåller solsken utan ofta de som har inslag av annat också, som regn, moln och vind. Det är klart att för mycket av något inte känns så roligt men en blandning är nog att föredra, precis som i livet
    Lycka till och njut av din dag antingen det regnar eller är soligt.

• Smultronsommar

Ang turturskatans talesätt: Det spöregnade när mina föräldrar gifte sig en augustidag i början på 70-talet och det håller än idag!

Så, oroa dig inte för regnet - det är inget du kan göra något åt ändå! Se det från den positiva sidan - skaffa (köp/låna) ett snyggt paraply som ni kan nyttja vid fotograferingen om det regnar. Går att skapa mysiga foton under paraply också! Tänk även vad du kan skydda dig bra med ett paraply från eventuella risskyar!

• slatka

Det spöregnade den dagen. Vi blev gifta änndå. Hade världens underbarasten bröllop och visst var det jobbigt att ta sig till bilen men en vitt lång klänning utan att den blev smutsigt men jag klarade det fram till kyrkan sen blev den smutsig vid fotograferingen i parken.
    Tack alla tjejer för stöd man fick.
    Jag var verkligen orolig.

Svar på tråden Det har börjat som en katastrof..