• Zlemma

Mars 2008

Har letat igenom några sidor under den här kategorin, men det verkar inte finnas någon tråd för oss som gifter oss i mars 2008, eller är det bara jag som ska göra det?!
    Kom igen nu tjejer! Jag vill ju veta hur långt ni har kommit i er planering?

• Svar på tråden Mars 2008
  • fru Eriksson?

Nu har vi också bestämt oss. Vi gifter oss den 15:e mars. Hurra!

Just nu lutar det åt att vi har vigsel med bara de närmaste och bjuder in till en större fest lite senare när vi kan vara ute i trädgården. Vi har också funderat på någon form av överraskningstillställning, men vet inte riktigt hur vi ska få till det. Ni som har tänkt er det, hur tänkte ni bjuda in?

Tycker det är jätteskoj att surfa runt här och insupa atmosfär och tips. Det blir också lite "ventil" eftersom vi vill vara lite hemliga med våra planer.

Hur går det för er alla?

• Neppe

fru Eriksson:

Vad roligt att ni bestämt er för ett mars-bröllop. Vi har kommit ganska långt med vår planering. Kyrka och festlokal bokade, kläderna utsedda och inbjudningskorten designade. Tycker om att planera, så ganska mycket är redan färdigt uttänkt. :)

• MrsFellerA

Hej Hej igen! Nu är jag tillbaka från semestern. Och kul att se att det kommit in några till som ska gifta sig i mars!

emell - Det ska väl inte vara några problem med att kombinera! Det blir ju enkelt att bjuda in eftersom ni har en annan anledning också.

• Neppe

Hur går det för er alla med planeringen? Hur långt på förhand tänker ni skicka ut inbjudningskorten? Tycker vi har kommit igång med planeringen riktigt bra, önskar bara att tiden skulle gå lite fortare så man snabbare skulle få stå brud! :D

• Sandra & Emil

Neppe: Vi gifter oss 23 mars och vi tänkte försöka få ut inbjudningskorten i början på nov. Vill ha gått om tid för inköp av mat, bordsplacering osv...

• MrsFellerA

Okej...nu har jag ny signatur, eftersom det inte riktigt funkade det där med övergången från gamla BT. Hur har ni andra lyckats med det?

Satusen på våra bröllopsplaner: Lungt! Har kontaktat vår koordinator i Thailand, men än så länge är det inga nya bestlut som tagits.

//MrsFellerA

• Mawi

Hejsan allihopa! LÄngesedn jag skrev här i tråden, ska gifta mig den 29 mars och planeringen går bra. Klänningen blev beställd och betald i måndags och inbjudningskorten väntar på att bli ivög skickade.. lokal, kyrka, och dess tillbehör är någorlunda klara.. så för tillfället går jag mest och filar på små detaljer så som bröllopsfrisyr och blommor..och det är sååå roligt..
    Härligt att vi är ett gäng marsbrudar här!!!

• Piren

Hej!

Vad kul med en tråd för mars-brudar! Vi gifter oss 1 mars i Göteborg. Än så länge har vi inte kunnat göra så mycket, bokade kyrka i måndags, cateringfirma och lokal också bokade och nu håller vi på och bestämma oss för hur inbjudningskorten ska se ut.

Såg att någon frågade när inbjudningskorten ska skickas ut och jag tror vi skickar ut dem i början av oktober. Vi har hållt det hemligt för nästan alla och det ska bli kul och skicka ut dem och göra det officiellt ;)

Lycka till allihop!

• 080315

Provar om jag kan göra ett inlägg...

• 080315

Jag blir utloggad ibland när jag försöker göra ett inlägg. Någon som vet vad det kan bero på? Jag har bytt mitt konto och sen dess har det varit problem. Förut hette jag fru Eriksson? men var tvungen att ta bort frågetecknet, vilket i och för sig passade bra eftersom vi har bestämt oss och jag dessutom fått ett riktigt frieri . Det kändes härligt!

Svar på tråden Mars 2008