• Firestarter

OT: 30-års present

Hej!

Skulle vara mycket tacksam för alla sorters förslag på vad jag kan ge min sambo på hans 30-års dag.
    Han fyller 5 dagar innan vi gifter oss så det kanske inte behöver vara jättebilligt men inte s*it dyrt heller! :)

Har funderat lite på machettknappar (eller hur det stavas) men fler tips är mycket välkomna! :)

• Svar på tråden OT: 30-års present
  • tree

jag köpte min m2b en ny cycle... det var väldigt uppskatat!

• Firestarter

Han har ju en ny anna´rs var det en väldigt bra idé.

• succubusan

hmm manchettknappar.. kommer det inte i så fall bli som en present till bröllopet?

• Firestarter

jo.. hehe det är det som är meningen också.. han har inga nu och hade tänkt att låna till bröllopet men då tyckete jag det var smart att ge han det i 30-års present! hihi. två flugor i en smäll! hihi..

• A:s wife

men då är det väl toppen med manschettknappar! passa på att gravera in hans initialer också!

Jag gav manschettknappar till min man i julklapp, för att han skulle kunna ha dem på bröllopet.
    om du tycker det känns "lite" så kan du ju köpa en matchande slipsnål också (kanske inte till bröllopet, men till andra tillfällen).

• Firestarter

Slipsnål...vilken superidé det hade jag inte en tanke på.
    Min m2b är väl inte världens flitigaste slipsanvändare men när man väl använder slips kan det ju vara bra att ha en! :)

• snart Jockes fru...

Jag tog min sambo på en spahelg när han fyllde år...eller ja inte den helgen för det gick inte, men han fick ett presentkort där det stog att han skulle iväg på nåt och datum Sen fick han inte reda på mer. Berättade bara vad han skulle packa när det var dags. Vi fick en fantastiskt mysig helg. Kan ni se det som en minibröllopsresa...

Svar på tråden OT: 30-års present