• Elviramaria

Fotograf+Stylist i Stockholm?

Yippi min kompis ska gifta sig!!! Men här går det snabbt, de ska gifta sig i augusti! Är det någon som har något tips om var jag kan hitta en stylist och fotograf som kan sminka henne och sätta upp håret i någon enkel uppsättning och ta FINA kort av henne (för att sedan ge till sin blivande man i morgongåva). Jag tror att hon skulle uppskatta detta väldigt mycket, men vi är inte så många som kommer att vara med på hippan, varför jag skulle behöva tips på någon amatör eller i alla fall relativt billig person som kan hjälpa oss med detta.

Tacksam för alla slags tips!!! (Och nej, vi är helt nollställda när det gäller att sminka o fotografera själva)

• Svar på tråden Fotograf+Stylist i Stockholm?
  • A:s wife

Jag har en kompis som är utbildad make upartist (men jobbar inte med det på heltid), hon tar gärna extrajobb! hon fixade mitt smink och hår när jag gifte mej och när jag tog morgongåvebilder. hon åker gärna ut till folk då hon inte har egen studio.
    hon är dock inte fotograf...
    men om du vill ha hennes kontaktuppgifter kan du skriva din mailadress så kan jag maila dom till dig.

• skrutis

hej..jag känner en kille som har tagit rätt mycke bilder..tex bröllop och pinupp( hur de nu stavas)bilder på en möhippa...de e hans hobby. vill du ha hans uppgifter så skriv din mailadress så får du han uppgifter..

• anna_bella

Kan rekommendera Jana som hjälpte mig med styling och hennes kollega Åsa tåg mina bilder, är väldig nöjd med bilder.
    Hon finns i branschregistret

Svar på tråden Fotograf+Stylist i Stockholm?