• MissLovely

Vad säger era M2B om bröllopstorget??

Tjejer jag tänkte att vi här kunde diskutera vad våra blivande tycker om att vi sitter in på BT.

Vet din m2b hur mycket du sitter per dag?

vet din m2b vad du pratar om ang. bröllopet?

sitter han med dig ibland?

m.m.

det är bara att berätta.:)

• Svar på tråden Vad säger era M2B om bröllopstorget??
  • midsummer

Det var naturligtvis han som gnällde ibland... inte jag inte!

• Dori Duz

"Vad gör du? Jaha... bröllopstorget? Jaja."

• jessisca

jag e på BT i princip dagarna i ända. Fönstret e alltid öppet, och jag kollar typ var 5e minut om d har hänt nåt... m2b tycker jag e knäpp, o ifrågasätter varför jag inte skriver min uppsats istället... O d kan man ju faks verkligen fundera på! Jag föreslog att han sku ge BT en chans, nu när han fick sommarlov o inte har nåt att göra, men d mottogs me tveksamhet... :)

• kentfantast

jessisca:

He he, så gör jag oxå på jobbet. Pinsamt om nån går in i rummet och ser skärmen...

•  Miss Cee

Vet din m2b hur mycket du sitter per dag?
    - Japp. Hela dagen.

vet din m2b vad du pratar om ang. bröllopet?
    - Japp. Han är insatt i allt.

sitter han med dig ibland?
    - Jag läser högt för honom och berättar om vissa trådar som gör mig vansinnig eller ledsen eller glad, och så läser han själv då och då.

•  Miss Cee

eftersom jag är inne på mitt 9:e år på bröllopsforum är han luttrad och inser att det är en del av vår vardag :)

• Limegrön

Han hänger nog här lika ofta som jag... Eller hur? (om du läser detta )

• kentfantast

9 år?!?! Snacka om att ligga i lä!

• Lilla Li

Han vet hur mycket jag sitter här (har BT uppe på jobbet hela tiden, även om jag bara aktivt surfar här på rasterna). Han vet ungefär vad jag skriver och vet att jag även diskuterar sånt som inte har med bröllop att göra. Han sitter aldrig med och har nog bara surfat på förstasidan själv - aldrig på forumet. Ofta blir det att jag diskuterar något med honom på kvällen som jag läst här på dagen, oavsett om det har med bröllop eller relationer eller annat att göra. :)

• Anne69

JA....vad ska man säga...
    Ca 10 dagar sedan han friade och redan mindre umgänge på kvällarna då jag går och lägger mig med min Laptop så gott som varje kväll....
    Helt beroende...REDAN...och 14 månader kvar till bröllopet...patetiskt? Fast jag njuter och tycker att det är hur härligt som helst!!!

Han hade nog hellre sett att jag brydde mig lite mer om honom om man så säger....

• _golden_

Kul fråga!

För det första så tycker han att ordet "m2b" är urlöjligt (jag håller med) så att öht säga det går bort. :D

Han vet att jag surfar en del här. Men jag fastnar mer på trådar som i mitt tycke är heeelt kassa (=roliga) och då läser jag gärna högt för honom så skrattar vi tillsammans.

Däremot tycker han att det är bra att jag läser tips och att vi gemensamt kan diskutera sånt som vi tycker är bra förslag osv.

(han brukar ogilla när jag surfar i övrigt, men läser jag BT så tycker han att det är OK och en del av planeringen :))

• MissLovely

Roligt att hör.

Vet någon av er ifall er m2b har eget inloggnings nick på BT?

• chrissa

Han vet att jag sitter här,men skulle inte välkomna honom hit. Han skulle dö!!!!

•  Miss Cee

Min man har det. Har skrivit några inlägg också.

• kentfantast

chrissa; Min med. Vill inte att han ska veta mitt nick

• Söderliv

Hehe, jodå jag vet nog hur mycket min Söderböna hänger här inne på BT. Och jag är själv inne en del och läser! Det blir mer och mer BT ju närmare den stora dagen vi kommer

Bra med forum tycker jag!

Lite synd bara att 65% handlar om bruden och 5% om oss män, resten är om förberedelserna i övrigt...

• kentfantast

Då får väl de män som är inne här hotta upp diskussionerna lite och rikta dem mot sig!

• Fru Cinderella

Ja då det vet han, svårt när datorerna står bredvid varandra hemma ;)

Han brukade kanske inte sitta med innan bröllopet eller nu efteråt.. men brukar ofta diskutera konstiga ämnen etc.. och självklart allt annat runt bröllopet!

När det gällde något så brukade han själv tycka, ska du inte kolla på bt! Så det har varit väldigt uppskattat i planeringen

• gota

Min m2b var inne på bröllopstorget och fick tips på hur han kunde fria. Så han förstår mig när jag säger kommentarer som: Jamen, brudarna på torget säger. . .

Svar på tråden Vad säger era M2B om bröllopstorget??