• Mrs E.
    Äldre 2 Jun 18:50
    15617 visningar
    22 svar
    22
    15617

    Naglarna blev fula

    Snälla hjälp, vad ska jag göra? Jag "gjorde" mina nagar igår (gele) för första gången och de blev jättefula tycker jag, gelen går inte ner på hela nageln och det är en ful kant ner till. Visst det var en chansning då jag endast betalade 250kr. Kan någon rekomendera någon som är BRA och BILLIG i Stockholm, gärna väster- norrort.

  • Svar på tråden Naglarna blev fula
  • JPfru
    Äldre 4 Jun 11:14
    #0

    Varför inte akrylnaglar?

    Har gjort naglar i 6 år och testat både gele och akryl. Kommit fram till att akryl håller bättre och ser snyggast ut.

  • Lisa Flisan
    Äldre 4 Jun 23:22
    #0

    Bra OCH Billig går inte ihop när det gälle naglar, tyvärr!Antingen får man välja en billig ELLER en BRA.Personligen så betalar jag heller 800:- och blir nöjd, än 250:- för något som jag inte vill ha...

  • little­pixieg­rl - Mrs B
    Äldre 4 Jun 23:28
    #0

    Men nu blev hon ju nöjd i slutändan, så då går det nog alldeles utmärkt ihop med både billig OCH bra. Jag gjorde mina för 300 tror jag det var och blev helnöjd. Bumse2 blev också nöjd och detta är förmodligen tre olika nagelteknologer som alla är både billiga och bra! :)

  • Hushin­a
    Äldre 5 Jun 22:41
    #0

    Bra och billig går inte ihop?

    Men Louisa på Beauty&nails, tror nästan är billigast i stan,speciellt på östermalm.
    tror att hon tar 350:- för en ifyllning av gel naglar.
    Naglarna satt som berg och var fina mer än 3 veckor(otroligt men sant)

    Hon är fullbokad för det mesta,jätte trevlig salong(ingen hårsalong med massa ljud, o snack m.m )

    ABSOLUT INGEN ELEVBEHANDLING!! SKÄRP ER!
    Sök PROFFS som har rimliga priser och som inte tar över 1000 kr(bara för att dem har massa troféer, som NH nails på brunnsgatan te x ) :D

  • Parisi­an
    Äldre 10 Jun 19:59
    #0

    Hehehe kan verkligen inte glömma min erfarenhet med Scratch nails på Åhlens.
    Betalade över 1000 :- för gelé naglar som inte ens höll. Dessutom var den franska manikyren äcklig ful!
    Jag VAR TILLBAKA och klagade, så pratade nagelteknologen om att jag hade fel på blodcirkulationen och därför satt inte gelé bra, uhmmm säger jag nu!

    Nu har jag gelé, betalar 400 kr per månad och dem sitter hur bra som helst, och den franska manikyren är perfekt,hon är så skicklig att hon sätter den vita färgen längre upp så den håller sig fin i 3 veckor, sista veckan får jag väl gömma handen lite haha

    Hos Luisa Urriola på runebergsgatan så klart!

  • Anky Panky
    Äldre 11 Jun 01:25
    #0

    Luisa på Beauty & Nails på Runebergsgatan är otroligt bra. Gått där i mer än ett år och det blir alltid perfekt. Får ofta komplimanger för mina naglar.

  • gargam­el
    Äldre 11 Jun 22:32
    #0

    Oj va surt att betala 1000 kr å inte bli nöjd!!!

  • Parisi­an
    Äldre 17 Jun 00:21
    #0

    kolla här

    www.veckorevyn.com/mode-shopping/ebbas-blogg/arkiv/april_1/

    Publicerad 15:25 av Ebba von SydowPermalink

    Bara för att...
    ...Jag också vill ligga vid en pool i Chanel-baddräkt. Som Scarlett gör i amerikanske Vogue (i butik nu). Åh! Precis tillbaka från möte på Norrtullsgatan, ikväll middag och innan dess pedikyr på min nya favorit på Runebergsgatan. Just nu är tårna Essie Bordeaux-röda. Kanske blir de klarröda nu. Eller godisrosa! Hm...

    Bästa betyg från Ebba till mysiga salongen på runebergsgatan 7,

  • Linda.­S
    Äldre 23 Jul 01:22
    #0

    Håller med ett par insändare !!!
    Jag tycker så här.....
    Man får vad man betalar för. 250kr är lite väl billigt.
    Men det böver absolut inte var dyraste stället för att det ska bli bra eller bäst !!!

    Jag har gjort mina naglar på ett par olika ställen.
    Men jag har hittat mitt FAVO-ställe.
    Apollos Naglar ligger i hornstull.
    På långholmsgatan 26 i ett drop in solarium.
    Där finns en tjej som är oerhört duktig + att hon är jätte trevlig.

    Så vill du göra om dem eller göra naglar i framtiden.Så rekmenderar jag henne starkt.....

    Hoppas det löser sig...

    Linda.S

  • Rose marie
    Äldre 27 Apr 18:15
    #20

    Jag tycker att salongen naglar.com vid sveavägen har bra elevbehandlingar, men det beror så klart på vilken elev man får.


    Lilla jag
  • förlov­adflic­ka
    Äldre 27 Apr 18:18
    #21
    Rose marie skrev 2011-04-27 18:15:56 följande:
    Jag tycker att salongen naglar.com vid sveavägen har bra elevbehandlingar, men det beror så klart på vilken elev man får.
    Lilla jag
    Tråden är från 2007 ;) 
  • Äldre 27 Apr 19:46
    #22

    Jag har gjort BRA & Billigt!!! Tror det var 450:-

Svar på tråden Naglarna blev fula