• maria1xx

Igår blev jag tagen...... !!!!!!!!

Jag blev totalt grundlurad .
    Svärmor ringde i förrgår kväll och frågade mig om jag ville följa med in till stan på torsdagen . Och eftersom jag skulle jobba natten som va nu så sa jag att det fick bli en lite tripp så jag kunde få sova lite innan. Och det gick hom med på.
    I går gjorde jag mig i ordning och satt och väntade, och väntade och väntade men ingen kom och hon svarade inte på sin mobil så jag gick och tog ett par mackor och satte mig i lugn och ro och åt.
    Då började det att tuta så in i norden ute på gatan och höll i sig ända tills det slutade på våran gårdsplan. Lustigt tänkte jag "varför tutar hon så??"
    Det tog ett tag innan dörren öppnade sig med ett brak och folk skrek "SUPRICE"
    Där satt jag med munnen full med macka som jag var nära att sätta i halsen.
    Nu är det MÖHIPPA!!
    Sätt på dig en jacka för du kommer att frysa.
    Hmmmmm??????????
    Snällt gjorde jag som dom sa.
    Jag fick ha på mig en urful rosa tröja en tiara som dom hade limmat fast illrosa boa på och en superful rosa boa runt halsen.
    Urk......rosa är det värsta jag vet.
    Sen satte dom ögonbindel på mig och då bar det i väg.
    Under tiden dom åkte omkring med en cabbad mustang med blinda mig så såg dom minsann till att jag drack skumpa och åt jordgubbar i mängder.
    Till slut stannade bilen och bindeln togs bort.
    HAHAHA!!!!!!!!!!
    Vi hade stannat vid ett glasbruk.
    Där inne fick jag göra mina egna glas skulpturer och blåsa 2 stycken champanjglas.
    Så kul så ni anar inte.
    Sedan bar det av till en väns lya där det knackade på dörren och in kliver en tjej som heter Kamila från Lustjakt.
    Snopp party. Såååå kul.
    Fick klämma massor
    SEDAN FORTSATTE KVÄLLEN MED EN RIKTIG BRAKFEST OCH VI HADE SÅ KUL...........
    Det hade dom gjort riktigt bra.

Absolut den roligase kvällen på länge
  • Svar på tråden Igår blev jag tagen...... !!!!!!!!
  • Joleen

Låter som en mycket bra möhippa! Och blåsa glas, vilken bra idé! Så hade jag velat ha det jag med!

• maria1xx

JA DET VAR OTROLIGT KUL.
    Mina chefer ringde nyss och undrade om min kväll var bra.

Dom hade ju varit så snälla och lagt in mig ledig som mina vänner hade ordnat.

Jättekul.

• maria1xx

Har du haft din möhippa?????

• 11 augusti

ÅÅÅ, grattis till en rolig möhippa! Att få blåsa egna champagneglas var ju en jättebra idé. Det skulle jag också vilja göra!

• maria1xx

Tackar.
    Ja det är inte många dagar kvar nu till vigseln.
    Lördag den 9 juni blir jag fru!!!!!!!

• hew

KUL att du gillade den, jag vill inte ha nån möhippa alls. Men jag skulle ju gärna blåsa glas ! :) Lycka till på bröllopet nu då, det är ju nära för dig !! Jag har 1 ½ månad kvar. *kram*

• maria1xx

Hihihihi.....
    Åja dom dagarna kommer bara att springa för bi dig.
    Ha det så gott och lycka till på din dag.

• Joleen

Nej, vi gifter oss i hemlighet så jag tror att jag kanske kommer bli fruhippad i efterhand!

• maria1xx

hoppas du får kul då!!!!

• maria1xx

Glömde även säga att man är lite seg idag

• Druttens brud 2b

Gud vad roligt. jag hoppas att jag får en liknande dag. Om jag får någon :)
    Hoppas att eran bröllopsdag blir lika bra
    Kram...

• maria1xx

Imorgon ska vi åka och hämta alla mina konstverk :)
    Det var absolut en fantastisk dag.
    Verkligen en dag att alltid minnas.

Ha en bra dag.

Jag tror nog att det redan nu planeras för din möhippa.

6dagar kvar till bröllop.

Jeeeeehaaaaa.

• maka2b

Härligt att bli blåst grattis till en härlig dag/kväll!! Lycka till på lördag.

Svar på tråden Igår blev jag tagen...... !!!!!!!!