Igår blev jag tagen...... !!!!!!!!

Svärmor ringde i förrgår kväll och frågade mig om jag ville följa med in till stan på torsdagen . Och eftersom jag skulle jobba natten som va nu så sa jag att det fick bli en lite tripp så jag kunde få sova lite innan. Och det gick hom med på.
I går gjorde jag mig i ordning och satt och väntade, och väntade och väntade men ingen kom och hon svarade inte på sin mobil så jag gick och tog ett par mackor och satte mig i lugn och ro och åt.
Då började det att tuta så in i norden ute på gatan och höll i sig ända tills det slutade på våran gårdsplan. Lustigt tänkte jag "varför tutar hon så??"
Det tog ett tag innan dörren öppnade sig med ett brak och folk skrek "SUPRICE"
Där satt jag med munnen full med macka som jag var nära att sätta i halsen.

Sätt på dig en jacka för du kommer att frysa.
Hmmmmm??????????
Snällt gjorde jag som dom sa.
Jag fick ha på mig en urful rosa tröja en tiara som dom hade limmat fast illrosa boa på och en superful rosa boa runt halsen.
Urk......rosa är det värsta jag vet.
Sen satte dom ögonbindel på mig och då bar det i väg.
Under tiden dom åkte omkring med en cabbad mustang med blinda mig så såg dom minsann till att jag drack skumpa och åt jordgubbar i mängder.
Till slut stannade bilen och bindeln togs bort.
HAHAHA!!!!!!!!!!
Vi hade stannat vid ett glasbruk.
Där inne fick jag göra mina egna glas skulpturer och blåsa 2 stycken champanjglas.
Så kul så ni anar inte.
Sedan bar det av till en väns lya där det knackade på dörren och in kliver en tjej som heter Kamila från Lustjakt.
Snopp party. Såååå kul.
Fick klämma massor

SEDAN FORTSATTE KVÄLLEN MED EN RIKTIG BRAKFEST OCH VI HADE SÅ KUL...........
Det hade dom gjort riktigt bra.
Absolut den roligase kvällen på länge