Vad är lämplig & speciellt morgongåva till m2b?
Från början hade jag tänkt göra en secret box men då jag inte är säker på att han uppskattar det vill jag ge honom något varaktigt oc hsepciellt i morgongåva. Vad är era bästa tips?
Från början hade jag tänkt göra en secret box men då jag inte är säker på att han uppskattar det vill jag ge honom något varaktigt oc hsepciellt i morgongåva. Vad är era bästa tips?
Vet inte hur din m2b är, men min blev rörd till tårar över att jag gjort en sån personlig sak till honom. Han kanske uppskattar det mer än du tror? ;)
Jag ger ett armbandsur med en för oss speciell inskription på baksidan. En varaktig present som alltid kommer att påminna honom om vår bröllopsdag!
Min kommer få både secretbox o en klocka han tjatat om att han vill ha. Nu äntligen ska han få den...
Anledningen till att jag tvekar är att vi nyligen varit hos fotografen.... För det första är han inte så "into" estetiska och vackra fotografier som jag, för det andra så fick han syn på lite secret box bilder och uttryckte bara avsmak av att man låter någon ta sådana kort på en. Kändes inte aktuellt för min del längre...
Jag personligen skulle uppskatta det men det är ju jag o jag älskar estetik
Vill verkligen ge honom något personligt och varaktigt...klocka stod näst på tur men det köpte han en ny för inte så längesedan...
Smycke, tavla...På nått sätt känns det svårare med present till killar...
Ja verkligen! En tavla...hmm, det är ju en idé. Dock ska vi på bröllopsfesten ha en tom tavla ståenes som gästerna tillsammas får skapa till oss, känns lite kaka på kaka...
Vad har han för intressen? Gillar han att vara i skogen, kanske en fin kikare eller en kompass med inskription?
Gillar han att dyka, kanske en dykarklocka eller en undervattensficklampa. Om han klär upp sig ofta, kanske en slipsnål eller manschettknappar. En fickplunta kanske?
Gör ett namnsmycke i siver till honom.Det finns redan en tråd om olika företag som gör såna här!
Han har redan fått ett smycke när jag var gravid där vi skulle graverat namnet på vårt barn....slutade tyvärr i MA så det blev inget med det...
Han gillar uteliv så någto sådant skulle man kanske fundera på....
Usch,vad trist med MA,då förstår jag att du inte vill ha en "repris" av det.
Varför inte en Whiskyprovnin,så ger du honom en fin flaska på på morgonen med presentkortet på provningen fastsatt på flaskan!
Alt champagne om han gillar det bättre!
Nej det hela var rätt jobbigt så vill inte göra en repris av det....nu liger brickan o väntar på att nästa plus ska uppenbara sig..
Ja det är ju verkligen en bra idé! Han älskar whiskey Får hitta något trevligt ställe för det....kanske skicka iväg honom med pappa eller hans bästa vän, kul idé!
Japp!Så kan han ju dricka av sin flaska på speciella tillfällen som er dag,eller när bebisen kommer!
Så gjorde min blivande-han öppnade flaskan när sonen kom!
Jag gjorde en t-shirt med "Just married" + datumet på framsidan och "Sorry girls..." på baksidan och så fick han våra löften + texten till en av solosångerna i en fin ram. Definitivt personligt (särskilt tavlan då) och han uppskattade det verkligen.
Mrs: Jätte bra idé! tröjor har ja tnkt på, kan ju vara kul till bröllopsresan om inte annat
Thailands brud: Till bröllopsresan (när nu den blir av) ska vi ha badbyxor / bikini med "On honeymoon" på rumpan!
Åh vad fräckt!! Var kan man köpa sådana?
Annars föreslår jag www.gordinegen.bok.se
En bok om händelser ni delat fram tills idag kanske? Eller nåt helt annat..
Vart får man tag i de badkläderna???:D
Jag vet inte om de finns att köpa, jag tänkte gå till någon sådan där tryckerishop (nu kommer jag naturligtvis inte på vad de kallas), där man kan trycka egen text eller egna bilder på t-shirts, underkläder,... Om inte annat får vi köpa badkläder och skicka dem till Tyskland - där har jag en kompis som jobbar med textiltryck.
Ahaaaaa! :D