• Thailands brud

Vilka ska vara med på möhippan?

Min bästa kompis & tärna bad om att få en lista på tlenummer + mailadresser till mina närmaste bekanta. Jag gav henne de som står mig närmast o som är mina äldsta vänner. Slog mig idag att där är ett par tjejer till som är bjudna som jag känner genom min m2b....ska dom också vara med på en ev möhippa?

Min tärna känner ingen av mina andra bektanta så det är verkligen svårt för henne. Man vill ju inte trampa någon på tårna heller...

• Svar på tråden Vilka ska vara med på möhippan?
  • knufs

Konstigt att de bad DIG om lista på bjudna, hur som helst ska de ju vara en överaskning och lite man ska vänta på om det kommer nån eller ej.

Till min mans svensexa så va det mig de kontakta och jag skickade med hela inbjudningslistan så kunde de själva välja ut vilka de ville fråga. Skrev inom parantes vem de va och relation till sambon.
    Men om jag va du skulle jag skicka med hela listan så kan de själva välja vilka de vill bjuda med till hippan.

• Thailands brud

Jo det kan jag väl hålla med om, men jag var rätt säker på att de skulle ordna något då de verkligen sett framemot vårt bröllop. Tror jag skriver dit namner i parantes, det var ett bra förslag.

Svar på tråden Vilka ska vara med på möhippan?