• maria1xx

Svensexan slutade på aktuten.

Hmm.....
    Igår blev min m2b kidnappad inför sin svensexa kl 12:00.
    Dom trädde på honom ett par ursnygga nätbyxor, pungskygg så det blev ett vackert string i baken en ill rosa kort kort t-shirt, svart peruk och en bygghjälm men en blå saftblandare på.
    Och riktigt fula bouts på fötterna.
    Sen åkte dom iväg med traktor och vagn utsmyckad med stolar och bord, banderoller på sista dagar i frihet, och en grill för kvällens intag av mat.
    Kl 17:00 ringer en av killarna och säger att jag måste komma för min m2b ligger och har ont i bröstet.
    Jag frågade då varför dom inte har ringt till sos efter som han har haft problem förr och svaret dom hade fått av honom var givetvis att han inte ville.
    Dom ansåg väl att eftersom jag är ambulanssjukvårdare så kunde jag komma och kolla honom.
    Men utan ambulans så är jag ingenting i detta läge.
    Jag satte mig i bilen och jag har nog aldrig kört så fort med privat bil för men lilla golfen höll ända fram.
    När jag kommer på plats så ligger han där.
    Usch vilken syn.
    Skrek av bröstsmärtor och svårt att andas.
    Jag ringde sos och dom kom inom 7 minuter.
    Lastade in honom och tog ett ekg. Stackars mina arbets kollegor..... Det var nog inte lätt att ha mig där vid det ögonblicket.
    Ekg visade förändringar och med blåljus åkte dom iväg.
    Jag åkte in lite senare efter som jag visste att han nu var i goda händer.
    När jag kom in så sitter han utanför och blivit utskriven.
    Vad f-n tänkte jag.
    Så jag gick in och pratade med läkaren och undrade hur han kunde skriva ut en kille som har bröstsmärtor???????
    Svaret jag fick var att det inte va så farligt så han kunde åka hem och vila sig i sin säng i stället.
    Men enligt min mening så skulle han nog ha fått stanna en natt för observation.
    Jag tog hem honom och han repade sig bra.
    Så bra att han ville fortsätta kvällen som slutat så illa.
    Så vi åkte till hans vänner och jag fanns där till kl blev 02.00 då han ville åka hem och sova.

Usch vilken dag.

• Svar på tråden Svensexan slutade på aktuten.
  • Zafiren

usch fy va rädd jag hade varit!
    skönt att han är pigg igen!

min m2b såg nästan likadan ut på sin svensexa....fast han hade kort vit kjol istället för string.

• maria1xx

Ja usch ja.
    Det var inte alls kul att se honom må såå dåligt.

Svar på tråden Svensexan slutade på aktuten.