• Sweetpea

Igår blev jag hippad!

Jag har nog aldrig blivit så lurad i hela mitt liv! Det är ju tre månader kvar till mitt bröllop och jag hade verkligen varken förväntat mig en hippa nu eller anat någonting, trots att det visar sig att alla har försagt sig och trott att de har avslöjat hela planen för länge sedan.

Det var en toppendag och nu kan jag inte somna om, trots att jag borde. Jag sitter här och går igenom mina fina presenter - inte visste jag att man fick presenter på sin möhippa!

• Svar på tråden Igår blev jag hippad!
  • Inka77

haha vad roligt!! Igår undrade jag om min blivande skulle få svensexa.. det var en del saker under dagen som lät väldigt märkligt.. men det blev det inte haha.. vi är lite misstänksamma mot allt nu!

• Snart Erics fru :)

åh vad skojigt. vad fick du göra?

• Sweetpea

Jag blev kidnappad på Kulturhuset, där jag väntade på två tjejer som jag trodde att jag skulle gå på teatermatinee med (och jag var inte glad över det, det var så fint väder!). Försedd med ögonmask och hörlurar tog de mig till ett fik vid Hornstull, där alla väntade. Vi åt lunch och sedan var det ögonmask på igen och transport till inspelningsstudio. Jag fick spela in "Eye of the tiger" - min favvislåt på Singstar! Sedan ögonmask på igen och vidare till puben där min sambo jobbar, där en av hans kollegor gav mig en hawaiiskjorta och lät mig blanda drinkar till alla och kasta flaskor. Sedan vidare till en bastu på en vind på Götgatan, med takterass. Där blev jag stajlad - de klädde på mig fina kläder och sminkade mig och fixade mitt hår. Efter det tog vi tunnelbanan till Fredhäll där vi åt middag i en av tjejernas lägenhet, med utsikt över vattnet. Efter middagen sjöng vi Singstar halva natten.

Alla hade köpt varsin present till mig, sådär att jag fick gissa vem den var ifrån. Dessutom hade de köpt jättefina badlakan handdukar som jag har gått och dreglat över - och så ett underbart armband från SNÖ, som jag också har beundrat. Vilka presenter! Vilka tjejer! Jag är glad.

Svar på tråden Igår blev jag hippad!