• 7 juli 2007

svensexa

Snart är det dags för svensexan. Jag hoppas verkligen han får jätteroligt. Det är bara en grej: fick höra att han kanske inte kommer hem på natten, att han och några killar till tar in på hotell. Har jag rätt att lägga mig i det? Vill så gärna att han kommer hem på natten...

• Svar på tråden svensexa
  • Bettina.

Nej jag tycker nog inte det, jag förstår om du vill ha hem honom, det skulle jag också ha velat i samma situation.
    Men hans kompisar har säkert lagt ner massor av planering för att göra hans dag så rolig som möjligt, så att som brud då börja ha åsikter om att han inte kommer hem skulle nästan kännas lite otacksamt. Det finns ju bra mycket värre saker de skulle kunnat hitta på än att stjäla honom för en natt på hotell med grabbarna. :)

Hade det varit tvärt om att tjejerna velat tillbringa en natt på hotell med mig hade jag ärligt talat blivit ganska sur om min man skulle haft åsikter om det. Skulle kännas som om han inte litade på mig.

• snart Fru Cardenas

jag hade kännt som du men nej det får man bara inte lägga sig i. låt han njuta av sin dag. du kanske bara ska vara glad att han sover borta.. det kan bli rätt blött på svensexan.
    själv tänker jag nog sova borta nästa helg. då e det dags för min m2b sexa. han har säkert med sig sin polare hem på natten :)

• lindza

Jag kan förstå din känsla men jag tycker inte du borde lägga dig i. Det är ju hans kväll med grabbarna...

Min blev kidnappad i morse...är supernyfiken på vad de ska hitta på med honom. Det enda jag vet är att han kommer hem någon gång i morgon...
    Fick ett MMS på honom, han var "urläcker"...*S*

• 7 juli 2007

Kan tillägga anledningen till att han ev ska ligga på hotell: dem säger det blir billigare än taxi. Känner att jag kan lägga lite pengar på det då...

• emma77

Min blivande blev ivägskickad (via samtal till gömt mobil i lägenheten) vid sju imorse. Mycket spännande! Tror dock han kommer hem inatt, hans bästa kompis hade nog förvarnat mig annars. Men jag tycker som ovanstående skrivare, du ska nog låta honom sova borta. Be en kompis sova över hos dig, och ha en riktigt schysst tjejkväll, så att du inte sitter hemma och oroar dig för vad han gör utan har trevligt själv istället!
    En kompis ringde i veckan och hon kommer och hämtar mig om 25 min för att vi ska åka på 30-årsbrunch för en annan kompis.... Hmmm... Den skulle vara utan våra respektive... Är två veckor kvar till bröllopet, så jag är skeptiskt till den där brunchen... Tror nog att det kanske blir möhippa för mig inom en timme . Mycket spännande. Eller så är det verkligen brunch, allt kretsar ju faktiskt inte kring mig bara för att jag ska gifta mig! NERVÖS!!

• snart Fru Cardenas

emma..
    låter som en möhippa.. lycka till :)

Svar på tråden svensexa