• sandybrud

nygifta o lyckliga.......

Den 19 maj gifte vi oss...

Vilken dag, den var helt underbar och allt, verkligen allt gick långt över förväntan!! Vi är så glada och svävar fortfarande på rosa moln...

Gå gärna in på vår hemsida för att se bilder från bröllopet.

sandramauricio.weddingannouncer.com

• Svar på tråden nygifta o lyckliga.......
  • elvira78

Underbar slöja, och var hittade du den/vad kostade den?

• Joleen

sandybrud:

Vad fina ni var, jättevackra! Vad är det för märke på din klänning? Vad heter den? Den varväldigt fin!

Grattis!

• Humma 11/8

Grattis! ni var så vackra, alla i hela följet såg så underbara ut... man längtar inte direkt mindre nu!
    Lycka till i framtiden med äktenskapet!

• www.evasleva.blogg.se

JÄTTEFINT!

jag tycker också att det är otroligt snyggt med lång slöja. Hade själv valt att ha det om vi gifte oss i kyrkan men det passar inte riktigt på ett borgligt utomhusbröllop tycker jag ;)

• Rosviol

Grattis, Wow vad fint bröllop, brudpar, följe, kyrka och framföra Du passade verkligen i den där klänningen och slöja ursnyggt! Två tummar upp, Lycka till med äktenskapet

• rosesarered

Grattis:) vilket fint bröllop ni verkar ha haft och din slöja var ju jätteläcker!
    Blev lite nyfiken då jag läste om er på hemsidan, den första förälskelsen är den eviga förälskelsen?
    *extremt nyfiken*

• sommarbrud08

jätte fina stort grattis!!

• Lilla Li

Grattis! Vilka vackra bilder. Och vilket vackert par ni är. Och vilka vackra barn ni har! Jättehärligt. Näe nu sitter jag här och gråter igen... Jag längtar! Grattis igen!

• sandybrud

Tack alla ni... så snälla ni är... )

Min slöja beställde jag från USA, klänningen är en Bellaklänning, modellen heter sirtaki.

Jo, ang den första förälskelsen... Jag och min man har faktiskt varit tillsammans förut. Vi var tillsammans i 3 år på högstadiet och gymnasiet (15-17 år). Sedan tog det slut för vi växte ifrån varandra. Min man bodde utomlands i omgångar under åren därpå så vi stötte nästan aldrig på varandra. Förrän för 5 år sedan då träffades vi på gymmet av alla ställen och han bodde inte ens i Sverige då utan var här hemma för att hälsa på sin familj.. Snacka om ödet!! Blixten slog ner och vi blev förälskade igen. Han flyttade till Sverige och ja, nu är vi här, som man och fru.... Så det kanske är sant att gammal kärlek rostar aldrig..

• sandybrud

Jag håller tummarna för alla er som har det framför sig. Ni kommer att få en fantastisk dag, jag lovar!!

• sandybrud

Så, nu var det dax att lämna detta underbara forum!

Mitt drömbröllop har gått i uppfyllelse och en stor del av det hela är pga alla som kommit med ideér här på bröllopstorget.. Så tack till alla er som gett goda råd och tips...

Ha det bra allihopa och ni som har ert bröllop framför er... Ett stort lycka till!!

• Melleni (4/8-07)

oj vilken tur med vädret ni hade.. och fina va ni med:)

• 1111

Var kan man köpa Bellaklänningen?

Nån som vet?

Svar på tråden nygifta o lyckliga.......