• Freddan F

Spö av en tjej

Hej,

Vi är på jakt efter att hitta någon hård tjej som kan ge vår brudgum en omgång. Kanske boxning, brottning eller något annat. Han är vältränad och väger runt 80 pannor, ingen bjässe men hyffsat stark. Han har dock ingen teknik, så det borde gå ganska lätt för någon som är tränad att boxa ut honom. För hon måste ju självklart vinna...

Har någon tips på vart man kan vända sig för att hitta denna tjej som kan tänka sig att spöa vår polare.

Att sätta upp honom mot någon galen kille är inte aktuellt.

Tack,

Freddan

• Svar på tråden Spö av en tjej
  • Fru0707

Ring runt till olika träningsklubbar, som tränar typ kickboxing, thaiboxing, brottning, karate de borde ju vet om de har nån tjej som klarar av detta uppdrag :)

• c_t

Haha vilken rolig idé!

Min svägerska är polis, det kanske kunde vara något? Nu vet jag ju inte om hon skulle vilja "spöa" någon men hon skulle definitivt klara av det.

• Sister of the Night

Tycker också att idén var rätt skoj :D

• happily married

han kanske inte vill ha blåtira på bröllopet :? :)

• Freddan F

Har kollat boxningsklubbar utan att få napp. Kvinnliga brottare som skulle kunna fixa detta fanns det enligt landslagscoachen mest i Skåne eller norrland...men jag letar vidare.

Kolla gärna polis-svägerskan, låter som det skulle kunna vara bra.

• c_t

Jag kan höra med henne men jag är nästan säker på att hon säger nej.

• Frantic

Seiösa boxningsklubbar som ordnar svensexor och möhippor ordnar givetvis inte riktiga blodiga matcher mellan ett proffs och en amatör, ingen får blåtira på riktigt. Däremot så kan man få sminkas med blåtira och näsblod och ta lite seger-foton som ett kul minne. En sådan här grej är ju mer som en lek än en riktig match. ;)

• förhoppningsis

hihi
    har varit mycket tydlig med "inga blåmärken ovanför skjortkragen" just av det här skälet

• Marskatt

I Smedjebacken gick det här att ordna, så du borde ju kunna få napp på närmare håll tycker jag. Vi har en kille på jobbet som "fick sig en omgång" i en boxningsmatch mot en pytteliten tjej...

• Mz Molly

Varför inte kolla kickboxningsklubbar då... vet att stockholm kickboxning har en del tjejer, kan hända att det finns på fightclub med.

Svar på tråden Spö av en tjej