• 100%

BH-hjälp

Behöver hjälp

Ni med liten byst, som jag, vad använder ni för bh-sorter?
    Jag har provat en massa, men får inte det lyftet jag vill ha! Har ju sett tjejer med liten byststorlek, men som ändå får till klyfta så det ser snyggt ut..

Hjälp

• Svar på tråden BH-hjälp
  • rocketqueen

Funkar inte vanlig pushup med geleinlägg?

• jocelyn

Finns massor med snygga modeller ju, kanske det inte går att skapa en stor klyfta med liten byst men en schysst "balkong" eller vad man ska säga går ju att få. Tycker personligen att balconette-BH ger de snyggaste formerna för nästan alla.
    Många lite dyrare märken har modeller som särskilt passar liten byst. Ett exempel är Elle McPherson Intimates som du kan köpa på figleaves.

• Carma

Jag använder bara Calvin Klein märket. Jag har inga stora bröst men det ser så snyggt ut när jag har på mig Calvin Klein underkläder. De har även sådana som man knäpper där framme som ger extra mkt lyft. Tror att på NK elle Åhléns kostar ca 650kr. Sen använder jag mest Calvin Klein Perfectly fit. Super snyggt, man knäpper där bak & de kostar kanske 350-400 skulle jag gissa. Finns i olika färger med. Tycker du ska prova.

• *Blomman*

H&M har faktiskt en jättebra push-up BH som ger en snygg klyfta om man har små bröst. Det är den där underklädesserien som de lanserade tidigare i år med helt släta BH:ar.

Svar på tråden BH-hjälp