• Brud-2007

Helt OT: Men snälla svara :-) Om serien "våra bästa år"...

Brukar kika nån gång när jag är ledig till frukosten på denna knasiga serie som man älskar att hata...
    Därför undrar jag nu: Vad är det Sami har gjort?? Hon och Brandon höll på att panikgifta sig typ.. och sen nu så har han stuckot pga nåt som Sami gjort?!
    Please tell me....

• Svar på tråden Helt OT: Men snälla svara :-) Om serien "våra bästa år"...
  • PennyJenny

Det var den här sidan jag tänkte på från början www.daysofourlives.com där kan man läsa summarys från några år tillbaka. Och tjuvkika i vad som kommer. ;)

• malle_1

Den här serien är verkligen i en sort för sig - jag såg den när jag pluggade för tre år sedan och det var där någon gång som Sami trixade med barnens dna...

det finns en anledning till att den har funnits sedan 70-talet - allt går sååå långsamt

• JuliBrud07

Njae tre år sedan var det inte! Men jag håller med dig det går lååångsamt! ;)

• Pumpkin

Det var helt enkelt så här:

Lexie gjorde ett faderskapstest på ett utomstående laboratorium, det visade att Abe var fadern. SEN gjorde hon ett falskt sådant på Memorial Hospital där hon fifflade till det så att det såg ut som att Brandon var pappan, för hon visste att om det gjorde det så skulle Sami till slut fälla sig själv. Och det gjorde hon. Hon fifflade alltså med det falska testet så att det skulle se ut som Abe var pappan (vilket han ju faktiskt var men det visste inte hon) och inte Brandon.

• Pumpkin

Det kan nog stämma att Sami fifflade med DNA-test för tre år sedan, men då var det för sin egen son - så att det skulle se ut som att Austin var pappan och inte Lucas.

• Pumpkin

PennyJenny: Som svar på din fråga: Nej, det stavas inte "sesånger", det stavas "säsonger"

• malle_1

Aha.. jag kanske blandade ihop det lite.

• Lilla Li

malle_1: Jo men rätt hade du ju ändå. :) Sami ska alltid mixtra med allt. Och ja - det går lååångsamt! Ibland kan det gå en vecka i verkligheten och då har det gått en dag i serien. Och sen plötsligt, i nästa avsnitt, så har barnen vuxit upp och blivit tonåringar! Urskumt... :D

• malle_1

för att inte tala om hur skumt det är när de byter skådisar

• Lilla Li

malle_1: Ja. Eller när de byter skådisar i några år och sedan byter tillbaka. DÅ blir man förvirrad! :S

• Brud-2007

hihi vilken fart det blivit på den här tråden när jag kom tillbaka!! TACK alla som förklarat för mig!! Nu kan jag hänga med igen

• Ninni7

Är det verkligen någon som orkar följa skiten? Herregud, intrigerna där är så mycket mentalsjukhus som det kan bli. Är de som skriver serien höga för jämnan???

• Anneleigh

Jag har sett vart enda avsnitt sen den kom till sverige runt -95 *S*

• TigerLinn

jag kollar ibland när ajg e vaken... är arbetslös...

Svar på tråden Helt OT: Men snälla svara :-) Om serien "våra bästa år"...