• MhjärtaJ

På lördag...

På lördag e det min tur!!
    Gifter oss kl 15...

Nu först har jag börjat inse att det faktiskt är på allvar.. man har haft så fullt upp med planeringen innan...Jag kan verkligen rekommendera alla som har möjlighet att ta ledigt ett par dagar inan vigseln o bara ta in allt..

Har just nu en underbar känsla i kroppen

Finns 2 orosmål just nu...1- vädret och 2- hela Karlskrona kommer att fyllas av nazister o rasister under "vår" helg..

• Svar på tråden På lördag...
  • romi

Jag gifter mig också på lördag!! Pirrar i magen....Håller tummarna för fint väder...men de säger att det ger lycka om det regnar...

• MhjärtaJ

Sant Jo, man måsta ju va positiv Var gifter du dig?

• Johans2B

Här är en till lördagsbrud. Kl 15,30 är tiden som gäller för oss.

Vädret är väl vad vi oxå oroar oss för just nu. Har aldrig kollat så mycket på SMHIs hemsida som nu....

MhjärtarJ (hade funkat för mig med...) förstår klart din oro för nr 2. Inget kul, men de lär väl förhoppningsvis hålla sig långt borta från er.

• malle_1

Ni som skall till att gifta er nu på lördag - har ni mycket kvar att fixa de här sista dagarna ellerhar ni redan klarat av allt?

Stort lycka till på lördag!

• Mrs.K

Klcoakn 15 är det som gäller här också! Väderprognoserna ser hyffsade ut för oss, bara hålla tummarna! (Ska köpa ett par paraplyer just in case idag)

Iiiih!

• Mrs.K

malle_1: De stora bitarna är klara förutom maten, så vi ska laga mat torsdag/fredag samt smycka festlokalen. I övrigt är det bara smågrejjer som att vika festprogramen och köpa blommor som är kvar :)

• Johans2B

Malle1

Det vi har kvar:
    * göra klart hjärtat vi skall ha bakom oss. (hade helt glömt detta)
    * duka och fixa i lokalen
    * stämma av med en kompis som vi vill skall filma
    * handla nattamaten
    * hämta blommorna (de är beställda och hämtas på lördag)
    * bränna in låten vi skall valsa till på CD

Tror inte det är något mer.....

• MhjärtaJ

Tycker SMHI ändrar sig hela tiden...Kollar hemsidan ett par gånger varje dag...Imorde såg det ut att bli fint men nu har de ritat ett regnmoln över Karlskrona

Vi har oxå det mesta klart nu. Ska duka lokalen på fredag...o hämta drycken vi beställt...Annars inget mer stort...Jo, en sak till- vi måste bestämma vad vi ska bjuda på till mingeldrinken...Några lättar snittar...

LYCKA TILL till oss alla !

• Johans2B

I Lysekil skall det blåsa 13 m/s...så just nu är vi glada att vi la ner allternativet att hyra båt!

Har precis hämtat och börjat ta tabletter mot munsår. Hoppas de hjälper!

• allis

här är en till som gifter sig på lördag. Vi har planerat bröllopet i lite mer än ett år och det känns helt overkligt att dagen närmar sig med stormsteg. Håller som ni tummarna för att vädret blir hyfsat på lördag. Vi vill gärna fotograferas utomhus.. lycka till alla ni andra.

• MhjärtaJ

Hallå tjejer!
    Ännu en dag närmare!!
    Fjärilar i magen!!!
    Ska åka o hämta dukar o servetter om en stund sen åker vi till ner till Skåne o bor på pensionat i natt Bara myser o kopplar av..
    Allt känns så overkligt på nåt sätt...Nån med samma overklighets-känsla?

• Johans2B

Håller verkligen med om att det känns overkligt. Tänk så man planerat, fixat och drömt om denna dag. Och nu är den snart här...

Skall ni bo på pensionat ända fram tills på lördag? Själva så gör vi så att vi tar in på hotell kvällen före samt bröllopsnatten. Fram tills dess bor vi hos mina föräldrar. Vi åker dit ikväll.

Imorron skall vi träffa kocken och så skall vi plocka murgröna att ha på borden.

På fredag skall jag få manikyr, sen tänkte vi visa barnen kyrkan. Den lille (3,5 år) tror det är en riddarborg...Så det är nog bäst att han får kika och leta riddare innan... Sen kl 13 får vi lokalen, så då är det dags att börja duka och fixa.

Har precis beställt en tårta att bjuda på på jobbet när jag är tillbaka. Det blev en vit marsipan med röda rosor.

• allis

MhjärtaJ : var gifter ni er i skåne? vi gifter oss i tollarp som ligger utanför kristianstad och har festen på bäckaskog. Lycka till i alla fall!

• littlepixiegrl - Mrs B

MHjärtarJ: Strunt i vädret, det kan man ändå inte göra något åt, köp ett fint paraply istället! :)

Varför kommer det va en massa nazister och rasister i karlskrona på lördag? Gillar de inte Musik Direkt? Eller Pingst kanske? :)

• zukigirl

Ska inte gifta mig förrän i September men ville bara smita in och önska er alla ett stort LYCKA TILL!! Ta vara på ER dag!

Svar på tråden På lördag...