• Mindshade

Galet.. ??

Har jag (vi) totalt tappat förståndet.. eller känner man bara att allt bara är rätt?

Är inga duvungar någon av oss, så vore vi någorlunda klara i våra huvuden så skulle vi väl låta bli. Men det går ju inte. Man kommer på sig själv med att skratta och le över saker vi sagt och visat. Blir förälskade gång på gång, vill ha mer och mer och får på nogot underligt sätt just det.. mer och mer. Mycket talar emot oss men vi ser det inte som några hinder utan bara som små delar av livet. Våra händer söker hela tiden.. möter och känner.. utforskar.. älskar beröringen..

Förslåt om jag svamlar på.. men det är nått som jag tydligen inte har förstånd att förstå.. Har vi hittat rätt ganska sent i våra liv?... Klart vi har säger jag... samma lika säger hon...

Är vi då helt knasiga som förlovar oss efter snart två lååånga veckor????

Jag frågar för efter att ha levt i ett 13-årigt förhållande och inte ens haft tanken på saker som giftermål eller förlovning, så känns det som jag ska spricka av glädje över att jag fått uppleva något dyligt.....

• Svar på tråden Galet.. ??
  • Snuffen

Känner du att det är rätt efter så kort tid så varför inte?

• Majsan_älskar_Martin

Vilken härlig känsla! Grattis!

• Fru Enamorada

jag visste redan efter två veckor tillsammans att det här var mannen som jag skulle gifta mig med. det är en sån skön känsla, man bara vet, alla bitar faller på plats... men vi förlovade oss inte på en gång utan efter 1 ½ år och vi gifter oss i sommar efter drygt tre år tillsammans.

• jocelyn

Man lever bara en gång. Go for it!

• LissAnna

min svärfar GIFTE sig efter två veckor, var gift i 40 år och fick 5 barn. så varför inte?! :D LYCKA TILL!! :D:D

• rosesarered

ja själv tycker jag att två veckor är allt annat än lång tid som du beskriver det och tycker att tanken på att ni ska sitta där och välja ringar tillsammans efter bara två veckors bekantskap är lite svindlande...

MEN, de är ju ert liv och man får väl bara hoppas att det håller, lycka till!

• Tant Brud

Tja, det beror ju på vad man menar med sin förlovning.
    Rent praktiskt betyder den egentligen ingenting. Men för många - för mig - är förlovningen samma som att säga att Ja, vi ska gifta oss.
    Och det beslutet tycker jag är för tidigt att ta efter två veckor.
    Njut av din förälskelse, av er passion. Det är helt enkelt underbart Och om ni är så menade för varandra så har ni ju all tid i världen att både förlova er och gifta er senare

• RakelFerm

Jag visste redan första dagen att jag hade träffat mannen som jag skulle gifta mig med. Jag säger bara grattis om det känns så bra, det gör det förtfarande för mig efter två och ett halvt år!

Svar på tråden Galet.. ??