• gargamel

Kalla fötter?

Wooho, nu har vi bestämt datum! 18:e juli ska vi förlova oss. Har fått en liten släng av kalla fötter tror jag... Känns ju såklart skitkul, men ändå... Har tänkt ha en heldag här i stan. Och det kommer ju kosta en del, det var vi ju klara med redan från början, men nu ba, hm, 4000 för hotell, hm, vi behöver ju en ny soffa osv osv. Men vi VILL ju ändå att den här dagen ska va speciell, och vi vill ju ha det som vi planerat. Man förlovar sig ju bara en gång i livet, då vill man ju att det ska va speciellt. Men en då... Man blir ju lite snurig av det här. Man inser allvaret lixom. Förut var d mer en romantisk tanke...
    Nån som känner igen sig?

• Svar på tråden Kalla fötter?
  • Skogshuggarbrud

Jag känner igen mig i en del av det som du säger... Jag har länge gått och väntat på känslan om att bli förlovad och nu när vi väl bestämmt datum så har jag fått lite kalla fötter. En massa tankar har kommit upp i huvudet, är han verkligen den som jag vill gifta mig med, spendera resten av livet med, m.m??
    Vi förlovar oss den 18 Juni och jag längtar massor, men som sagt, de finns massa tankar i huvudet som besvärar en del... Fler än jag som haft/har det så?

• Betty Bett

Tror att det hör till att man tar sig en extra tankeställa...och det är ju iof bra. Men tror inta att man ska bry sig så mycket om det, har man kommit så långt att man pratar förlovning och framtidsplaner i hop så tror jag att man hittat den rätte.

Vi förlovar oss på lördag...Har fått ringarna . och provat min på högran...den är lite stor där. Brukar man har lite större fingrar på vänstran eller har jag fått fel ringstorlek? Vill inte prova på vänstran förren på lördag.

Svar på tråden Kalla fötter?