• esther78

Morgongåva till min M2b

Haj på er. Jag har lite problem med att komma på något att ge min blivande i morgongåva. Har hört talas om nån bok som heter "Därför älskar jag dig" Eller nåt i den stilen iaf. Finns det någon som har givit denna bok till nån och har det blivit uppskattat?
    Hade blivit jätteglad för svar:)

• Svar på tråden Morgongåva till min M2b
  • Sara.80

Jag vet inte om du kanske har missuppfattat vad det skrivs om, eller också är det bara jag som har svårt att förstå dig .

När man läser här på BT om en Jag älskar dig-bok, så är det ingen färdig bok man köper i bokhandeln, utan en "bok" man gör själv och skriver i och kanske också sätter in bilder eller minnessaker. Man kan utgå från ett litet fotoalbum med enfärgade sidor eller liknande .

• esther78

Jag tror inte att jag har missupfattat det.Tycker att jag har sett det här någonstans, att någon hade köpt en färdig som man sen skriver i själv?

• esther78

bumse2

Ja det var den jag tänkte på,tack så mkt för hjälpen!

• MrsMoreira

Jag vill inte påstå att jag vet vad din m2b skulle bli glad över att få, men jag kollade länken ovan och tänkte för mig själv "Den där kanske jag skulle ge till min m2b!" Men efter en liten stund kommer jag på att det nog snarare är JAG som skulle vilja få den av HONOM. Ibland ger man presenter man tror skulle uppskattas, utan att tänka på att han skulle uppskatta någonting annat mer... Jag vill inte säga att du inte ska köpa den och att din m2b inte kommer att uppskatta den, bara ge en tankeställare. Hoppas du inte tar illa upp.

• esther78

Mrs Moreira
    Visst har du rätt i att man ibland ger bort saker som man själv hade bliviy glad över att få. Jag har inte bestämt mig för vad jag ska ge min M2b men tänkte att man kanske kunde få lite olika tips? Såg den där boken en gång här på BT och ville ta en närmare titt på den. Men tack för tankeställaren. Jag tar inte illa upp=)

Svar på tråden Morgongåva till min M2b