• mirtini_86

Idag gäller det...hur låter detta?

Är helt överlycklig för idag så gäller det, idag ska vi förlova oss på vår 3½års dag! Först tänkte jag att vi kunde äta på mysig restaurang och byta ringar där, men vi båda är lite kräsna med maten så istället blir det beställa hem pizza och champanj med glasen vi tog med oss från vår ett års resa och ringbyte hemma. Tänkte duka upp lite snyggt i köket med rosor och lägga på en duk och göra det lite finare. Efter maten ska vi gå på bio vilket vi båda tycker väldigt mkt om.

Även om jag har en liten plan så hade jag blivit väldigt glad för ytterligare tips om hur jag kan göra för att få det extra speciellt...

• Svar på tråden Idag gäller det...hur låter detta?
  • love U

Åhhh, va roligt och mysigt!!!!
    Lycka till!
    Kram

• miffolina

Ja, du... inget är bättre för sexlivet än att precis ha förlovat sig ;) Kanske lite sexiga underkläder?
    Jag tycker det låter som en fin kväll ni har framför er, lycka till & grattis!!

• rosesarered

Grattis i förväg!
    Om jag var ni skulle jag nog låta bli bion och bara ägna oss åt varandra hela kvällen istället, men det är klart kan ju vara mysigt att gå på bio också.
    Jag tycker att det låter bra med din planering, tänd en massa ljus och myyyys!

• jagärsåkär

Håller med om att sexiga underkläder förgyller er dag ännu mer! Och så nån söt klänning på dig, extra fint smink o hår... Gärna nåt din blivande inte sett dig i eller bara en rolig håruppsättning som du fixar själv, för att göra det hela "ännu lite mer speciellt"

Lycka till & grattis!

Svar på tråden Idag gäller det...hur låter detta?