Ts här, jo visst blev jag hippad!
Tagen på stan av 5 tjejkompisar vid halvtolvtiden på lördag förmiddag. Jag fick på mej en slöja och kol o fick gå runt på stan en stund. Sedan bar det av till ett ställe en bit i från stan. Där fick vi alla prova på ett yogapass. Och det var väldigt skönt.
Efter detta åkte vi o hade picknick i stan, underbart väder!
Sedan hem till en av tjejerna och där säger de till mej att gå in i ett rum. Då fick jag spela in en låt ( det vackraste, ska ha den på bröllopet) Det var hur kul som helst att sjunga, även om jag sjunger himla falskt!
Efter detta vidare till ett annat ställe där jag fick gå in i ett tyst o rofyllt rum. Där fick jag fot-hand-och ansiktsmassage. Underbart skönt!
På kvällen var vi hos en av tjejerna och bastade, duchade och gjorde oss iordning. Sedan hade de ordnat massa god mat. Sedan bar det av ner på stadens krogar.
En jättetrevlig dag fick jag tillsammans med mina tjejkompisar.
Jag har tre tjejgäng som jag umgås med och vad jag nu har förstått så kan jag förvänta mej 2 möhippor till!!
Både på gott o ont anser jag. Fantastiskt kul att kompisarna engagerar sej så och lägger tid o pengar på en samtidigt som de bokar upp mej 3 helger innan vårt bröllop utan att jag vet om det. Tycker ni att jag resonerar konstigt? Vi gifter oss den 9 juni. Givetvis är jag jätteglag över att ha så underbara kompisar som bryr sej om mej, men ni vet ju hur det är, man har ju en del att ordna med inför bröllopet.
Jag hade kanske önskat att de hade gott ihop och ordnat en möhippa istället. Hoppas ni inte tycker att jag är otacksam, det menar jag verkligen inte att vara.
Kram på er alla...