• Brud 4 augusti

Möhippa, nu börjar jag bli riktigt nervös...Fler?

Jag satt just och tittade i kalendern och upptäckte att det inte är så många helger som det kan bli någon hippa på då en av mina tärnor åker till australien precis efter midsommar och inte kommer hem förrän ca 2 veckor innan bröllopet... *iiihh* Börjar misstänka starkt att jag kan vänta mig den i början på juni... usch vad jag blir nervös nu.. de har så mycket hemligheter just nu... Häromdagen ringde en utav tärnorna, vi pratar flera ggr./veckan så det var juh inget konstigt... Men sen helt utan anledning frågade hon om vi ska på några studenter eller något sånt i år... Hmm, kan det kanske va något där!? Usch jag kan inte sluta att fundera och luska i när det blir... Jag är väldigt svår att överraska har en förmåga att klura ut det mesta så de är verkligen försiktiga... Någon mer som känner igen sig??

• Svar på tråden Möhippa, nu börjar jag bli riktigt nervös...Fler?
  • Fröken Malm

Ja, jag har bara denna helgen och nästa kvar......Tror STARKT att det vankas hippa i helgen. Syrran är mysko!!!

Återkommer med rapport på måndag! Hehe!

• fröken inga

Gifter mig 9 juni men är inte säker på att det blir någon hippa för mig. Mina tänor bor långt bort och andra tjejkompisar tror jag inte planerar nåt sånt... Jag hoppas ändå. Man vill ju verkligen.

• Brud 4 augusti

Fröken Malm - JAA, gör gärna det... Det "värsta" tycker jag är att jag vet att samma tärna som frågade mig om vi skulle på någon studentfest brukar tydligen vara här inne på BT och leta tips inför hippan, hon är t.o.m medlem har hon råkat säga... Letar som f*n efter vad hon kan heta, men hittar ingenting, som tur är... Jag kan helt enkelt inte låta bli att luska... ;)

• Brud 4 augusti

fröken inga - ja, visst vill man ha en hippa, men du ska se du får nog säkert en... Jag vet säkert att jag får en då de bytt nummer och sånt när jag varit med samt hela tiden kommer med små kommentarer som "vänta bara" och sånt... ;)

• Emma 06

Jag är också jättenervös! Gifter mej 9 juni och kompisarna är väldigt hemlighetsfulla...5 helger kvar till bröllopet varav ett par är uppbokade på fester hos kompisar och de tror jag inte är fejk...

Jag är väl inte så nervös för vad som ska hända utan mer när det ska hända. Tycker det är jättejobbigt att gå omkring och inte veta och tänka: Kanske är detta fejk, kanske är det något som händer nu?

Men det är väl bara att släppa taget och följa med gissar jag. Händer det något så händer det, annars inte.

• Vernalis

Vill gärna ha en hippa men tror, precis som fröken Inga, att det inte blir av p.g.a. att mina vänner bor så långt bort och känner varandra dåligt. Det enda som sagts öht var när min närmsta vän sa att hon och jag kunde träffas o ta ett glas vin kvällen innan och se det som en möhippa.

Iofs inget dåligt förslag (fast jag kommer nog att vara ganska busy den dan), jag hoppas på mer även om jag ställt in mig på att det inte blir så!

• thia79

Känner som du Emma 06, är mest nervös för när det blir. Nu måste man ju vara extra piffig och pigg de närmsta helgerna, måtte de inte komma tidigt en lördag morgon!

Min m2b´s bestman ringde igår och sa när hans svensexa ska vara så jag kan hålla honom hemma. Jag sa till bestmannen att jag inte ville veta nåt, kanske försäger mig! Så då är väl min möhippa på g den oxå kan jag tro. Frågade min m2b om min tärna prata med honom, han såg lite lurig ut men sa inget. Spännande!

• Tajci78

Hihihi jag läste denna tråden imorse och så tänkte jag svara att jag tror ingen kommer ordna en hippa för mig men vilken tur att jag inte skrev det för jag blev vis hippad idag. Det var en underbar kväll där vi turade till danmark några gånger och vi satt å åt. Det var precis lagom och inget pinsamt

• N&N

Fick idag mitt fjärde "skrämselpaket"... d v s förvillande paket med kryptiska meddelanden... vi gifter oss 070707 :)

• helenrik

Jag fick mitt andra paket med posten idag. Vi gifter oss också den 7/7, och har inte många lediga dagar fram tills dess. Undrar mest hela tiden när det ska ske.........hmmm Jag tror min kille vet något. Mina kompisar har varit ovanligt dåliga på att höra av sig, så något kan vara på G ganska snart.

• Madelensh

Jag gifter mej också 7/7 det värsta för mej är min obotliga nyfikenhet och min brudtärna som definitivt smider möhippeplaner och hon älskar att hålla mej på sträckbänken!

• fröken inga

Hihi, idag frågade min kille mig efter e-mailadressen till fyra av mina tjejkompisar. Han ska "Jag ska fråga dig vad x, x, x och x har för mail." Jag bara utbbrast "Yes, äntligen!"

Var ju rätt osäker på om jag skulle få möhippa men där hade jag nog fel eller vad tror ni. Undrar vem som håller i det... fem veckor kvar till bröllopet...

• maria070630

Min lillasyster har alltid haft svårt att hålla tyst om spännande saker (typ julklappar, presenter osv) så hon har läckt lite så jag vet att något är på G men inte när.. gifter mig 30/6 så det är gott om tid men många helger går som många tidigare sagt bort..spänningen är olidlig. Idag sa hon "det kommer bli en kul dag men det där på mitten skulle jag sldrig göra ":(

Svar på tråden Möhippa, nu börjar jag bli riktigt nervös...Fler?