• jennie-m

barproffs.se?

Hej!
    Jag undrar om det är ngn som har anlitat "bartender" via barproffs.se, eller som har hört ngt om dem? De har ett paket för möhippor/svensexor med cocktail-provning som lät bra o prisvärt, men jag har aldrig hört talas om dem och vet inte om de är seriösa???

Är det ngn annan som annars har tips på ngn som kan anordna vinprovning el drinkprovning i hemmet, i Uppsala?

Tacksam för hjälp!

• Svar på tråden barproffs.se?
  • jennie-m

Augusti07
    Tack för ditt svar! Jag har redan kontaktat Lilla vinkällaren, men hon var upptagen det datumet.

Fler som har tips??

• ASkoogh

Barproffs rekommenderas varmt - supertrevliga.

• jennie-m

ASkoogh-
    Har du anlitat barproffs? Kan du inte berätta lite om hur det var?

• tingtingeling

www.kingstreet.se
    Jätteduktig tjej (Sara) som är sommelier och kommer hem till dig och lär er vad ni vill veta! Håller till i Uppsala.

• Mrs.K

Om ASkoogh är den jag tror att det är så kan jag skriva under på att barproffs är supernice! ;)

Jag fick min möhippa i helgen och under tre timmar hade vi ett stycke bartender som tipsade oss om hur man fixade drinkar. Han gjorde även drinkar åt oss efter vad var och en hade för önskemål samt som avslutning så försökte han lära mig att jonglera med flaskor och shaker a la Cocktail-Cruise! (Jongleringen fick faktiskt rätt hyffsat *stolt* Dock ska man inte ha långa naglar........ ;))

• jennie-m

Tack för svaren! Har skickat ett mail till sara på kingstreet med en förfrågan. Känns bättre nu med barproffs, men jag ser gärna att fler kommenterar dem!

Svar på tråden barproffs.se?