• ringsökaren

present - endast gå på vigsel?

Jag har en väninna som ska gifta sig snart. Vi är inte bjudna på festen efteråt, men tänkte ändå gå på vigseln. Det är tydligen ganska många som kommer på vigseln, men inte är bjudna på festen. Brudparet har därför ordnat kyrkkaffe efter vigseln för alla de som vill.
    Jag funderade på om jag ska köpa en liten present. Men vad? Och hur ska man ge den?
    Det kommer ju inte finnas något presentbord i kyrkan. Tror verkligen inte brudparet förväntar sig ngt, men det kanske skulle vara kul att ha med ngt litet ändå. Några passande förslag?

• Svar på tråden present - endast gå på vigsel?
  • Fru Cinderella

Du kanske kan smuggla med det med någon som ska gå på middagen efteråt!

Eller kanske få en värd att klistra fast ett paket ex. presentkort under deras stolar under middagen. Be värden läsa upp ett fejktelegram på rim, som slutar med att de ska titta under stolarna!

Eller kanske frukost levererat till deras dörr morgonen efter bröllopet om de sover hemma!

Alt. någon spännande överasskning på hotellet!

Finns hur många små roliga idéer som helst

• viktualia

ringsökaren - vi fick en ask med fin choklad av några gäster som bara var med i kyrkan!

• Forsfors

Hur mycket har du tänkt dig att presenten får kosta?

Tycker Fru Cinderellas smuggelförslag elelr tejpa fast under stolarna förslag var jätteroligt.

Svar på tråden present - endast gå på vigsel?